Kalender weergave optie in linkernavigatievernster niet zichtbaar

Marco-Lieverse schreef op 28.11.2019 om 11:14 uur

In het venster aan de linkerzijde van het scherm waar je kunt aangeven wat je in dat venster wilt laten zien (bv mappenstructuur, albums, foto's/video's, categorieën) is mij mij de optie voor kalender niet aanwezig. Iemand een idee hoe dat kan?

Ik gebruik Fotomanager versie 13.1.1.12

Reacties

mi-bo schreef op 28.11.2019 om 13:21 uur

@Marco-Lieverse

Beste Marco.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als het goed gelezen heeft is dit bij U niet compleet

Ga eens naar opdrachten,optie 2, foto's op aanmaak datum weergeven,

heeft U wel een foto of meerdere foto's ingeladen .

Is dit niet zo zal er misschien ook geen datum naar voren komen.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Marco-Lieverse schreef op 28.11.2019 om 15:10 uur

Beste Michael,

Dank voor je suggestie.

Klopt inderdaad dat bij mij deze lijst niet compleet is. Ik mis de rubrieken: kalender, databank. en bestandsinformatie, de andere 5 staan er wel. Verder als antwoord op je vraag: ik heb een heleboel (10.000+) foto's ingeladen uit verschillende mappen die ik heb aangemerkt in MAGIX om foto's in te zoeken. Tot zover nog geen oplossing voor mijn issue.

Groet Marco

mi-bo schreef op 28.11.2019 om 15:37 uur

@Marco-Lieverse

Beste Marco

Dank voor Uw feedback.

Waarom de kalender bij U niet zichtbaar is kan ik U helaas niet vertellen

als aan de foto geen datum hangt zal er ook geen datum worden weer gegeven . (Kalender)

Misschien een optie opnieuw installeren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 28.11.2019 om 15:47 uur

Hallo Marco,

Ik heb zojuist even de trailversie  Fotomanager versie 13.1.1.12 (30 dagen) gedownload en geinstalleerd. Hierin wordt bij mij ook de kalendermap niet weergegeven. De vraag is nu hebt u de koopversie of de trailversie. Het kan zijn dat in de trailversies de kalendermap nog niet aanwezig is, maar in de koopversie wel.

Groet,

Rob