Kan photostory deluxe niet meer afsluiten (versie 18.1.2.48)

voyageur schreef op 29.07.2023 om 17:59 uur

Hallo, al enkele dagen heb ik problemen met het afsluiten van photostory tenzij ik via Windows Taakbeheer het programma beëindig wat uiteraard niet de bedoeling is. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? Vriendelijke groet, Voyageur

 

 

Reacties

Bol schreef op 29.07.2023 om 18:18 uur

Hallo @voyageur,

Waardoor uw afsluitprobleem wordt veroorzaakt met Photostory 2019, dat kan ik hiervandaan niet bepalen. Maar wat u zou kunnen proberen is om de programma-instellingen terug te zetten op de standaardwaarden. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden

Als het terugzetten niet de oplossing is, verwijder dan het Photostory.ini. Bij het opstarten van Photostory 2019 wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt. Nu wordt Photostory 2019 ook de programma-instellingen gereset, maar ook eventuele computerconfiguraties gerepareerd.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

voyageur schreef op 29.07.2023 om 18:36 uur

Dag Rob,

Al een tijdje geleden! Het doet mij genoegen nog eens op jouw expertise een beroep te mogen doen. Ik heb Photostory.ini. verwijderd en inderdaad kan ik nu het programma opnieuw correct afsluiten. Ik krijg wel de melding "in deze volledige versie kunt u nu naderhand de complete programma-inhoud downloaden". Er wordt mij gevraagd dit later of nu te doen en/of deze melding niet meer weer te geven. Wat doe ik daar veiligheidshalve mee?

Bol schreef op 29.07.2023 om 18:42 uur

Hallo @voyageur,

Dat is zeker weer een tijdje geleden.

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost.

...Ik krijg wel de melding "in deze volledige versie kunt u nu naderhand de complete programma-inhoud downloaden". Er wordt mij gevraagd dit later of nu te doen en/of deze melding niet meer weer te geven.....

Zie deze link: Terugkerende Installationmanager menu (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

voyageur schreef op 29.07.2023 om 19:05 uur

En dat is bij deze ook opgelost. Dank je wel Rob.

Vriendelijke groet,

Voyageur

Bol schreef op 29.07.2023 om 19:19 uur

Hallo @voyageur,

Het doet mij wederom deugd om te lezen, dat uw tweede probleem ook is opgelost. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Succes met het maken van uw Slideshows.

Rob (forum moderator)