Reacties

Bol schreef op 01.12.2022 om 23:49 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Als het goed is, krijgt u de Trail registratiecode gelijk toe gemaild naar uw emailadres van uw account. zie afbeelding. Kijk eens in de spam map en anders nog een keertje proberen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid /moderator)

sipke schreef op 02.12.2022 om 00:06 uur

Zit niet in de spam of prullenbak. Bedoel je met nog eens proberen het programma nogmaals instaleren?

Bol schreef op 02.12.2022 om 00:10 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Nee, u start het programma op en probeer het opnieuw te registreren als trailversie.

etc.....

Succes, Rob

sipke schreef op 02.12.2022 om 07:45 uur

Goedemorgen Rob.

Ik denk dat deze fout een verlenging is van het verkeerde emailadres. Hoewel ze bij magix vertelden dat het oude is geschrapt stond deze wel in het scherm bij downloaden. Ik heb dat aangepast maar het is mogelijk dat ik daar een foutje heb gemaakt en dus de tijdelijke code naar niemandsland is gestuurd. Nogmaals de software downloaden lijkt me het beste. En dat is dus geen optie, want de server heeft (het verkeerde?) emailadres opgeslagen en komt niet in beeld. Zal even zoeken hoe ik dat aanpas.

Bol schreef op 02.12.2022 om 11:39 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Als ik het goed heb, hebt Magix Support al uw accounts onder één account op de door aangeven mailadres ondergebracht. Wanneer u nu dit actieve Magix Account gebruikt / inlogt dan moet het wel lukken.

Succes, Rob

sipke schreef op 02.12.2022 om 12:36 uur

Ja gat hebben ze gezegd, maar op de server van magix staat plotseling het oude vermeld. Ik heb manuel het account aangepast en opnieuw de software gedownload, maar om wat voor reden dan ook krijg ik op geen enkel emailadres een installatie nummer. Ik heb al een email naar magix gestuurd.

Bol schreef op 02.12.2022 om 12:59 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Als u inlogt met dit account, kijk dan eens bij Mijn account / Mijn producten. Als daar VDL2023 bijstaat, dan moet je dit emailadres en P3-serienummer gebruiken. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Mocht het nu nog niet goed gaan, wacht dan rustig het antwoord van Magix Support rustig af. Laat het mij weten of uw probleem is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob

sipke schreef op 02.12.2022 om 13:04 uur

Het nr van vdl23 heb ik als. Maar ook dat is me per email door de helpdesk verstuurd. Hetzelfde doet zich ook voor met het website programma. Natuurlijk is het vreemd dat ik helemaal geen nummer krijg. Als het in het verkeerde email komt weet je de reden.

sipke schreef op 02.12.2022 om 13:19 uur

Van de helpdesk kwam deze email binnen.

Helaas is er door een technische fout geen registratiecode aangemaakt voor uw proefversie Web Designer 19 Premium.
 
Start uw registratie opnieuw.

Bedoelen ze dat ik het prog opnieuw moet instaleren? Heb ik al eens gedaan.

Bol schreef op 02.12.2022 om 13:26 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Even geheel los de verkregen mailtjes van Magix Support. Mijn directe vraag is/was, staat VDL2023 ook daadwerkelijk in dit account vermeld? Mocht u om wat voor reden dan ook uw mailtjes zijn kwijtraken, dan kunt vanaf mijn account / mijn account uw Magix programma\s weer opnieuw installeren.

Met vriendelijke groet,

Rob

sipke schreef op 02.12.2022 om 13:27 uur

VDL23 staat op dit account. Het webontwerp programma niet.

Bol schreef op 02.12.2022 om 13:30 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Bedankt👍 voor de bovenstaande informatie.

...Bedoelen ze dat ik het programma opnieuw moet instaleren? Heb ik al eens gedaan...

Doe het nog eens, zoals ik reeds geantwoord hebt op 02.12.2022 om 00:10 uur. Als u het Web programma hebt geregistreerd, dan pas staat dit vermeldt in uw account.

Met vriendelijke groet,

Rob

sipke schreef op 02.12.2022 om 13:37 uur

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dat programma is van de schijf verdwenen..............

sipke schreef op 02.12.2022 om 13:51 uur

Ik heb het maar opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar ook nu geen code. Ik krijg op de server wel de mogelijkheid om de probeerversie te verlengen, maar ook nu geen code.

Bol schreef op 02.12.2022 om 13:55 uur

@sipke

Hallo Sipke,

U moet nu de probeerversie verlengen. Als u dat doet, dan wordt u weer een Trail code toe gemaild.

Groet,

Rob

sipke schreef op 02.12.2022 om 14:01 uur

Dat heb ik gedaan maar ik krijg geen code.

Bol schreef op 02.12.2022 om 14:08 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Helaas kan ik u niet verder helpen. Mijn advies is, om opnieuw contact op te nemen met Magix Support.

Groet,

Rob

sipke schreef op 02.12.2022 om 14:14 uur

Zal ik doen. Dank je we Rob

mi-bo schreef op 02.12.2022 om 15:18 uur

@sipke

Misschien nog een optie,

maak de computer helemaal dood ook internet ervan af.

Dan Pc opstarten, internet aansluiten, naar magix.com, webdesigner 19 installeren met optie trial versie, niet op de C schijf, maar op een andere schijf als u die heeft.

Sc6

Michael

sipke schreef op 02.12.2022 om 15:48 uur

Ik zal het proberen.

Bol schreef op 02.12.2022 om 15:51 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Zojuist heb ik een Trail product willen registreren. Hierop heb ik geen bevestigingse-mail terug ontvangen. Ik heb het vermoeden, dat er een Serverstoring is bij Magix Duitsland. Ik zou zeggen probeer morgen nog een keertje.

Groet, Rob

Bol schreef op 02.12.2022 om 15:59 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Ik heb het nog een keertje geprobeerd en kreeg hierop wel een TRIALC-code.

Probeer het eens!!

Met vriendelijke groet,

Rob

Aanvulling op: 02-12-2022 om 16:16 uur

Nadat ik Magix Web Designer Premium (19) trial had geregistreerd, kreeg ik het volgende mail toegezonden

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

sipke schreef op 02.12.2022 om 18:32 uur

Ik heb een trial code gekregen op de manier zo Mibo het aandroeg.

Bol schreef op 02.12.2022 om 18:50 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door wat Mi-Bo u hebt aanbevolen. Ik wens u succes met het uitproberen van Magix Web Designer Premium 19.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid/ moderator)