Bedankt voor je duidelijk antwoord. Ik ga dit zo snel mogelijk in de juiste map zetten. Ik heb nog geen ervaring met D-Log M van DJI en heb tot nu toe altijd het normale kleurprofiel gebruikt. Ik ben echter wel nieuwsgierig naar het resultaat als de fletse beelden van D-Log M bewerkt zijn met deze LUT. Het zoeken in de mapstructuur van het programma vind ik best wel lastig. Veranderingen aanbrengen ben ik daarom voorzichtig mee.
Zojuist geprobeerd om de LUT`s op te slaan in de jou opgegeven map. Echter, ik kom in de route niet verder dan "videoeffects", de laatste 2 mappen kom ik niet tegen. Moet ik deze mappen zelf aanmaken of moeten deze mogelijk geplaatst worden in de map "MovieLooks"?
Ook dit schijnt zoals je kunt zien nog niet de oplossing te zijn. Moet ik misschien nog een submap aanmaken met de naam "DJI" ? In filmlooks zie ik alleen de 20 presets van Magix. Zijn dit ook .cube en zo ja waar kan ik deze dan vinden in de Magix bestanden? In jouw bestand overzicht zie ik namelijk wel .cube bestanden. Kan het mogelijk iets te maken hebben met verborgen bestanden?
Ik heb nu de 2e methode toegepast die je in het bovengenoemde topic hebt aangegeven. Dit werkt wel ! Je kunt de LUT dus alleen benaderen via import en de bestanden op je C-schijf. Het bestand wordt gesleept op de clip en that`s it? De fijn afstemming moet je dan regelen in kleurcorrectie en kleur neem ik aan?