Reacties

Bol schreef op 02.10.2023 om 19:51 uur

@Hans-Wolters

Hallo Hans,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

U hebt in het verleden Magix Foto's op CD & DVD 10 Deluxe uit 2011 op een computer geïnstalleerd, geregistreerd en geactiveerd. U kunt uw serienummer terugvinden bij: MAGIX Service Center – Login naar uw eigen account. Wij als moderators kunnen niet bij uw persoonlijke gegevens. Wanneer u het P2-serienummer niet terug kunt vinden, stuur dan eens een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Hans-Wolters schreef op 02.10.2023 om 20:03 uur

Dankje wel voor je reactie ga kijken en anders een mail sturen.

Hans-Wolters schreef op 03.10.2023 om 15:51 uur

Rob ik heb gisteravond de MAGIX Photostory de luxe 2024 Trial gedownload op mijn laptop en geregistreerd, nu heb ik hem vandaag van mijn laptop verwijdert en op mijn PC gezet maar nu werk het activeringsnummer niet hoe los je dat op kun jij mij helpen want ik kan ze ook niet bellen. Andere vraag ik had een bestaand project vanuit foto op cd & DVD 10 de luxe in geladen in de nieuwe versie maar ik kon niet slide vinden of maken kan dat niet in de test versie? Is het ook mogelijk om de upgrade MAGIX Photostory de luxe 2024 aan te schaffen en deze over de Foto's op CD & DVD te draaien of beter van niet

Bol schreef op 03.10.2023 om 17:55 uur

@Hans-Wolters

Hallo Hans,

U heeft gisteren de 30dagen trailversie Magix Photostory Deluxe 2024 gedownload en geïnstalleerd op uw laptop. U heeft deze aangemeld en kreeg van Magix Duisland een mailtje terug met daarin een activeringscode (TRIALC-74424-76619-84410-xxxxx-xxxxx.) U heeft deze gede-installeerd van uw laptop en wederom geïnstalleerd op uw desktop PC. Start het programma op en klik op Nu registeren en vul nu de verkregen trialc-code in.

Uw slideshow gemaakt met Foto op CD&DVD 10 Deluxe uit april 2011 zal voor zover ik het weet niet compatibel zijn met Photostory Deluxe 2024. Uw gemaakte MPH slideshowprojectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Hans-Wolters schreef op 03.10.2023 om 18:58 uur

Dat klopt Rob maar hij accepteert de activeringscode niet mijn andere vraag was kan je met de test versie een slideshowproject maken of moet je daarvoor de originele versie daarvoor aanschaffen?

Bol schreef op 03.10.2023 om 19:42 uur

@Hans-Wolters

Hallo Hans,

Ik heb een eerder geïnstalleerde Trailversie opnieuw geïnstalleerd op mijn PC. Bij het opstarten moest ik deze eerst weer activeren.

  • Ik vulde de TRAILC code in, die ik in oktober 2022 per mail gekregen heb en klikte op Register now
  • klikte op OK en Testprogram
  • Het programma kon ik opstarten en gebruiken.

....mijn andere vraag was kan je met de test versie een slideshowproject maken of moet je daarvoor de originele versie daarvoor aanschaffen?....

U kunt in een trailversie een slideshowproject aanmaken, alleen er zijn wel beperkingen, zo kunt bv. maar voor 3 minuten exporteren c.q. branden.

....Is het ook mogelijk om de upgrade MAGIX Photostory de luxe 2024 aan te schaffen en deze over de Foto's op CD & DVD te draaien of beter van niet?....

Als u een slideshowproject heeft aangemaakt in Photostory 2024, zal deze voor zover ik het kan beoordelen niet draaien in Foto's op CD & DVD 10.

Met vriendelijke groet.

Rob (forum moderator)

Hans-Wolters schreef op 03.10.2023 om 19:47 uur

Hoi Rob het is nu wel allemaal gelukt bedankt voor je hulp

Bol schreef op 03.10.2023 om 19:55 uur

@Hans-Wolters

Hallo Hans,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het u nu wel gelukt is om de trailversie te installeren. Bedankt👍voor uw terug koppeling. Succes met het uittesten van Photostory 2024.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)