magix foto Storydeluxe 2021

hans45 schreef op 23.10.2023 om 10:26 uur

Na het opzetten van mijn foto DVD met geluidsfragmenten wil ik deze gaan branden . Helaas is dit de derde maal dat ik halverwege een bericht krijg dat het brandproces is mislukt .Ik krijg in alle gevallen voor ik wil branden geen Error bericht en start het proces. Wat gaat hier verkeerd ? Wel krijg ik een bericht dat mijn Hardware versnelling niet is geactiveerd. Hoe krijg ik deze geactiveerd .

Het serienummer van Photo Story de luxe is: P3-53090-57784-83835-44866-*****-*****. Gewijzigd door moderator

Graag Uw adviezen en hulp in deze.

Met vriendelijke groet": Hans Aalders

Reacties

Bol schreef op 23.10.2023 om 11:12 uur

@hans45

Hallo Hans,

Eerst een mededeling. Zet nooit persoonlijke gegeven, zoals emailadressen, serienummers, telefoonnummers, etc... op een openbaar forum. Kwaadwillige kunnen hier misbruik van maken.

Tijdens het branden wordt er geen gebruik gemaakt van de hardware versnelling en wordt daarom tijdens het branden gedeactiveerd. Wat u zou kunnen proberen is om het brandprogramma te resetten.

Mag ik u nog een advies geven, brand eerst van uw slideshow als een ISO bestand en brand het daarna op een DVD schijf. Zie: DVD branden zonder verspilling van DVD's (magix.info) (De procedure is ook toe te passen in Photostory 2021)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

hans45 schreef op 23.10.2023 om 13:50 uur

Helaas is het mij nog steeds niet gelukt om de DVD te branden. Wel heb ik een screenshot gemaakt en opgeslagen met het uitgebreide rapport van Magix. Als je mij kunt vertellen hoe deze als bijlagen naar jou toe te zenden stuur deze naar je toe.

Bol schreef op 23.10.2023 om 16:00 uur

@hans45

Hallo Hans,

...Wel heb ik een screenshot gemaakt en opgeslagen met het uitgebreide rapport van Magix....

U hebt deze melding gekregen bij het opnieuw opstarten van Photostory 2021 en kon dit door sturen naar Magix Duitsland. Dit uitgebreide rapport wordt door Magix afgevangen in een database om dit voor eigen gebruik te gebruiken. U krijgt hier nooit een antwoord op terug en kan dit ook niet apart verzenden. U kunt wel contact opnemen met Magix Support door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem voorleggen. Maar voordat u dat doet, probeer dan nog eens het volgende.

Verwijder eens de volgende INI bestanden. Hiermee wordt Photostory 2021 op de standaardwaarde teruggezet en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Na verwijdering en het opnieuw opstarten worden de INI bestanden automatisch weer aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Bol schreef op 25.10.2023 om 00:05 uur

@hans45

Hallo Hans,

Bedankt👍 voor het doormailen van het foutrapport.

Ik heb zo'n vermoeden, dat bij u niet de juiste brandroutine is geïnstalleerd.

Kijk eens bij Apps en onderdelen of bij Magix Burn routines versie 13.0.0.247 staat.

Zo niet, installeer dan eens deze brandroutine: Magix BurnRoutines 13.0.0.247 WIN 10.exe

Succes,

Rob (forum moderator)