Magix loopt elke keer vast bij het bewerken van de video

Luit schreef op 25.09.2020 om 13:43 uur

Tot nu toe heb ik prima kunnen werken met Magix video de luxe plus. Nu loopt elke keer tot mijn grote frustratie het programma vast als ik aan het video bewerken ben (dan alleen al bij het knippen van enkele video opnames).

Dan kan ik alleen met ctrl alt delete het programma afsluiten.

Mijn hardware die ik gebruik AMD Ryzen 5 2400G met Radeon Vega Graphics 3.6 GHz en RAM 8 G Ik gebruik windows 10 als besturingssysteem.

Reacties

Bol schreef op 25.09.2020 om 14:22 uur

Hallo Luitzen,

Werkt u nog steeds met video deluxe plus 19.02.058? Als dat zo is, heb u VDL al eens teruggezet op de standaardwaarde.

Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, verwijdert dan eens het Videodeluxe.ini bestand. Deze wordt bij het opstarten van VDL weer automatisch aangemaakt.  Let op!! alle VDL instellingen, maar ook uw persoonlijke instellingen worden hiermee gereset.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2020, 14:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Luit schreef op 25.09.2020 om 15:25 uur

Beste Rob,

Ik heb inderdaad video deluxe plus 19.02.058 versie.

Ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet en nu doet het programma helemaal niets meer.

Het ini bestand kon ik niet vinden.

Luit schreef op 25.09.2020 om 15:30 uur

Het programma start wel weer. Het opstarten van de crash versie stond in de weg.

Luit schreef op 25.09.2020 om 15:35 uur

kan het ook zijn dat ik de bestandsmappen veranderd heb?

Bol schreef op 25.09.2020 om 15:36 uur

Hallo Luitzen,

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik vind het fijn om te lezen, dat VDL 2020 weer normaal opstart.

Veel plezier en succes met het maken van uw projecten,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.09.2020 om 15:48 uur

kan het ook zijn dat ik de bestandsmappen veranderd heb?

Hallo Luitzen, als u VDL terugzet op zijn standaardwaarden, dan worden ook de bestandsmappen teruggezet. zie afbeelding

U kunt deze altijd zelf weer aanpassen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2020, 15:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Luit schreef op 25.09.2020 om 15:50 uur

Prima nu kan ik weer video bewerken. Bedankt voor de tip. Moet je dit vaker doen om e.e.a. te herstellen?

Bol schreef op 25.09.2020 om 15:54 uur

Prima nu kan ik weer video bewerken. Bedankt voor de tip. Moet je dit vaker doen om e.e.a. te herstellen?

Dit kunt u al altijd als eerste gebruiken, als u problemen ondervindt met VDL 2019.

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2020, 15:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 26.09.2020 om 15:17 uur

Hallo Luit, mijn aanvullend advies is altijd in die bestands mappen voor elk apert project daarvoor mappen aan te maken.
Zie mijn bestandsmap

Zie ook een voorbeeld project map

Mvg Kees

Luit schreef op 26.09.2020 om 15:23 uur

Dat ga ik zeker uitproberen! Bedankt.