Reacties

mi-bo schreef op 08.02.2020 om 15:49 uur

@FrankVR

Beste FrankVR.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als ik het goed heb gelezen wilt U de Website gemaakt met Magix Websitemaker omzetten naar een Website gemaakt met MAGIX Webdesigner is dit correct.

Met vriendelijke groet,

Michael

 

FrankVR schreef op 08.02.2020 om 16:00 uur

ja ik weet het niet juist wat ik moet doen. heb altijd de website gemaakt via websitemaker en via daar gepubliceerd. ik zou het nu via web FTP moeten doen. maar krijg de gegevens niet over gamaakt.

mi-bo schreef op 08.02.2020 om 16:07 uur

@FrankVR

Beste FrankVR.

Dank voor Uw feedback.

U heeft een domeinnaam, en Webhosting loopt dat via MAGIX.

Met vriendelijke groet,

Michael

 

FrankVR schreef op 08.02.2020 om 16:19 uur

ja dit loopt via magix

mi-bo schreef op 08.02.2020 om 16:45 uur

@FrankVR

Beste FrankVR.

Wel er rekening mee houden dat U de Website gemaakt is in MAGIX Websitemaker niet meer kunt benaderen.

het volgende :

ga naar dan

hier inloggen.

openen,

hier verwijderen aan klikken dan wordt wat gemaakt is in Websitemaker verwijderd.

 dan naar FTP uitklappen

en hier zal Uw domeinnaam staan, en toewijzen.

Als U nu via webdesigner, 1ste pagina moet index heten, via bestand naar opslaan gaat ( in een daarvoor aangemaakte map ) wordt het daar neer gezet, dan via bestand exporteren. daarna via bestand publiceren.

hier aangeven MAGIX of XARA of andere webhosting,

dan gaat er weer een pagina open

en na registreren wordt de Website online gezet.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

FrankVR schreef op 08.02.2020 om 16:58 uur

bete

dan ben ik mijn website kwijt die ik aangemaakt had?

groeten

frank

 

mi-bo schreef op 08.02.2020 om 17:06 uur

@FrankVR

Beste FrankVR.

Ja dat klopt, Websitemaker en webdesigner onder 1 account gaat niet

maar hij is alleen maar te benaderen als Flash player is geïnstalleerd op de Pc/laptop en op tablad is het ook al niet meer te openen (geen flash player ondersteuning ) en eind 2020 wordt het niet meer ondersteunt ( geen ondersteuning meer) en vanuit MAGIX nu al niet meer

Sc6

Michael

FrankVR schreef op 08.02.2020 om 17:14 uur

beste Michael

Bedankt voor de informatie vind het wel erg van Magix uit dat we het zo moeten gaan oplossen en dat ze er niet voor gezorgd hebben dat een omschakeling mogelijk is.

Met vriendelijke groeten

Frank

mi-bo schreef op 08.02.2020 om 18:21 uur

@FrankVR

Beste Frank,

Al enkele jaren is Websitemaker niet meer bij MAGIX te koop,en vorig jaar heeft U als geregistreerde Websitemaker gebruiker een mail ontvangen dat het programma per 2020 niet meer zal worden ondersteund .

En een voorstel om over te schakelen naar MAGIX Webdesigner

MOA blijft wel werkend.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 08.02.2020 om 20:01 uur

@FrankVR

Beste Frank.

Een toevoeging

Er is een mogelijkheid om via Uw naam.magix.net met magix webdesigner een website te maken, die evt. via een link te benaderen is door in Websitemaker gemaakte website, dan kunt U langzaam aan de Website (Uw naam.magix.net) gaan uitbreiden en langzaam de oude website afsluiten.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

FrankVR schreef op 22.02.2020 om 14:56 uur

ik krijg de gepubliceerde website niet ofline om hem te verwijderen.

mi-bo schreef op 22.02.2020 om 15:33 uur

@FrankVR

Beste Frank,

Heeft U gedaan wat U zelf laat zien, publiceren, dan opslaan, en vervolgens verwijderen.

Als dat is gedaan zal de Website gemaakt in MAGIX Websitemaker niet meer te benaderen zijn

op 08.02.2020 om 16:45 uur werkt bij U niet.

Sc6

Michael

FrankVR schreef op 22.02.2020 om 15:39 uur

dat verwijderen lukt niet

mi-bo schreef op 22.02.2020 om 16:00 uur

@FrankVR

Beste Frans,

Als U op verwijderen klik is deze optie te zien, als daar op wissen wordt geklikt is na het opstarten van MAGIX Websitemaker het verdwenen

Sc6

Michael

FrankVR schreef op 22.02.2020 om 16:50 uur

ja klopt maar de volgende stap zeggen ze dat ik hem niet kan verwijderen op dat hij gepubliceerd is.

en die stap lukt me niet te vol brengen.

mi-bo schreef op 22.02.2020 om 17:58 uur

@FrankVR

Beste Frank.

Ik kan U niet vertellen waarom dat het bij U niet lukt.

Dan is het beste dat U via SUPPORT onderin rechts een ticket aanmaken en daar zitten de experts die U een goed advies kunnen geven .

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met tik fout