Magix Video de Luxe 2021

Louis-Schippers schreef op 25.08.2020 om 18:54 uur

Sinds vanmiddag 25-08-2020 de nieuwe update gehad van Magix Video de Luxe Plus 2021 maar nu bij het opstarten komt de melding van de installationsmangager op het scherm met de vraag of ik wijzigigen wil aanbrengen op dit apparaat, als je ja aanklikt komt het schermpje ervoor waar je alles kunt aanvinken om te installeren bv Menusjablonen, Overgangsproject, Desginelementen 1 en 2 enz bij de vorige versie van 2020 was dat niet zo wie weet raad.

Mijn systeem is een Intel(R) Core (TM) i7 -4770 CPU@3,40 GHz

geinstalleerd geheugen 16.0 GB 64 bits besturingssytem x64 processor

en dat alles met Windows 10

Reacties

Bvdweerd schreef op 25.08.2020 om 19:28 uur

Volgens mij is dat geen probleem alles gewoon installeren, er zullen wat veranderingen in zitten. Ik moest Designelementen opnieuw installeren.

Louis-Schippers schreef op 25.08.2020 om 19:37 uur

Ik kon alleen designelement 1 aanvinken normaal gesproken kan dat bij alles is dat de o.a. een wijziging

mi-bo schreef op 25.08.2020 om 19:55 uur

@Louis-Schippers

Beste Louis.

Wat BvdWeerd omschrijf is correct.

Dit is een nieuwe manier van controle door MAGIX ingevoerd.

U zult zien elke nieuwe dag dat U de Pc opstart en naar "extra programma installeren " gaat dit allemaal op de datum van de dag staat.(dit zijn extra controles voor MAGIX )

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

Lody-vanAsselt schreef op 26.08.2020 om 21:06 uur

Lody

geprobeerd 2021 te instaleren.compleet mislukt. Er werkt niets meer .kan programma niet opnieuw instaleren formeel verwijderen lukt ook niet heb probleem bij support weggelegd.

Bol schreef op 27.08.2020 om 12:33 uur

Hallo Lody,

Probeer dit eens: https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Louis-Schippers schreef op 27.08.2020 om 19:15 uur

Log in op jou account daar kom je de aangemelde programma's tegen ook die van Magix Video de Luxe 2020 die kun je het opnieuw downloaden als dat lukt dan verwijderd het bestaande programma

Louis-Schippers schreef op 27.08.2020 om 19:22 uur

Ik wil het nog even verder over het nieuwe programma van Magix Video de Luxe Plus 2021 hebben wanneer ik het opstart kwam in het programma van 2020 het dialoog voor de pressets te voorschijn zodat je een bestaand project kon openen of een nieuw project aan kon maken nu is dat niet meer het geval wel als je naar nieuw project gaat onder bestand. Al met al vind ik enorm tegen vallen van Magix wat heeft dat voor voordelen het zijn alleen maar meer handelingen die je moet doen.

Kees-Haremaker schreef op 28.08.2020 om 00:55 uur

Hallo Louis, als ik mijn nieuwe versie 2021 opstart komt direct de mogelijkheid om de twee eerdere projecten te kiezen die ik met deze nieuwe update al reeds uitgeprobeerd heb, zie plaatje

Mvg Kees

Louis-Schippers schreef op 28.08.2020 om 17:16 uur

Bij mij en mijn collega komt het dioloog zoals hierboven bij Kees niet automatisch te voorschijn zie mijn youtube link van het verloop ervan

Naar het schijnt zijn er wel meer problemen met de nieuwe mvd 2021 als ik het zo hier boven allemaal lees o.a. van Lody . MVG Louis

Kees-Haremaker schreef op 29.08.2020 om 00:11 uur

Hoi Louis ik zag het verkeerde plaatje tijdens de startopdracht
Het moet dit plaatje zijn

Dus ga naar de site van MAGIX en log daarin en download de juiste versie, mits je natuurlijk een goede
licentie hebt.
Mvg Kees

Bol schreef op 29.08.2020 om 07:41 uur

Hallo Louis,

Heb je ook al eens geprobeerd om alle instellingen te resetten. Zo niet, ga dan naar: Bestand / instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Louis-Schippers schreef op 29.08.2020 om 12:05 uur

Beste Rob ik heb alles verwijderd met Revo unstaller die heeft alles grondig verwijderd op Magix video de luxe plus 2021 geinstalleerd en er is niets veranderd tenopzichte van wat er eerst was geinstalleerd. ik denk dat het bij deze versie hoort en mij er maar bij neer moet leggen het is niet anders maar Magix gaat kwalitatief wel achter uit op deze manier vind ik. Bijdeze sluit ik ook deze topic. Hartelijk dank voor het meedenken. mvg Louis

Bol schreef op 31.08.2020 om 16:12 uur

Hallo Louis,

U schrijft: "Ik denk dat het bij deze versie hoort en mij er maar bij neer moet leggen het is niet anders maar Magix gaat kwalitatief wel achter uit op deze manier vind ik."  Volgens mij hoort uw probleem zeker niet bij deze Magix Video Deluxe Plus versie.

Omdat dit het forum is voor en door Magix gebruikers, adviseer ik u om eens contact op te nemen met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Het kan inderdaad kloppen, dat VDL 2021 plus en VDL 2021 premium verschillende opstartschermen laat zien.

Hebt u ook al eens om "Ja" geklikt en wat gebeurd er dan?

Als u het beginscherm niet te zien krijgt, haal dan het vinkje weg bij "Dit venster niet meer weergeven"

Succes,

Rob
Moderator / Forumlid

PC -1-

PC -2-