magix Video op achtergrond na afsluiten

Reacties

Kees-Haremaker schreef op 19.05.2020 om 11:29 uur

Hallo Hans, ik zelf sluit altijd af d.m.v. via het rolmenu bij bestand zie plaatjes
kies 1 of andere b.v. de tweede dan kan je nog een andere naam geven
onderaan zie je de mogelijkheid om met de opruimings assistent de gehele projectmap schoon te maken
Kies dan wel voor de mogelijkheid van wat je ziet in het tweede plaatje, daar waar het is aangegeven
Hiervoor is het wel belang om bij instellingen de mappen aan te wijzen, ted vinden door de letter Y te gebruiken Zie dit plaatje

Wellicht geeft dit de oplossing.
Ik zelf heb altijd een project in één map met de naam van het project.

Mvg Kees

Hans-van-Es schreef op 19.05.2020 om 11:51 uur

Dank kees, ik gebruik vdl voor korte filmpjes die ik deel op facebook en twitter, ik heb 150 webcams in heel NL en zo laat ik leuks zien via social media. Ik sla de bestanden niet eens op, alleen het korte filmfragment dus.. Zoveel valt er dus niet op te ruimen en na afsluiten zou het ook afgesloten moeten zijn.

Kees-Haremaker schreef op 19.05.2020 om 12:01 uur

Hallo Hans, dat bedoel ik dus gebruik dus mijn advies probeer dat even uit
Mvg Kees

Hans-van-Es schreef op 19.05.2020 om 12:07 uur

Geen verschil Kees, 37 bestanden verwijderd maar na afsluiten zie ik magix vdl nog steeds in taakbeheer

Kees-Haremaker schreef op 19.05.2020 om 14:19 uur

Hallo Hans, heb je al eens gewerkt met CCleaner dus alle programma's uit en dan CCleaner draaien, dit doe ik ook regelmatig.
Nog te proberen zou ik zeggen
Mvg Kees

Hans-van-Es schreef op 19.05.2020 om 14:27 uur

CCleaner gebruik ik bewust niet, in het verleden veel te veel narigheid mee gehad en deze pc draait nog niet zo lang. Heb inmiddels een ticket aangemaakt bij magix dus hopelijk komt daar wat uit.

Kees-Haremaker schreef op 19.05.2020 om 14:32 uur

Hallo Hans, ja ik werk wel met plezier met CCleaner wel steeds geupdate dat wel
Mvg Kees

Hans-van-Es schreef op 22.05.2020 om 10:11 uur

Update: Via de support per mail van Magix kreeg ik het advies om alles te de-installeren en zo alles weer opnieuw er op te zetten. En inderdaad, nu lijkt het goed te gaan, na afsluiten zie ik niets meer in taakbeheer en als ik dan m'n boekhoudprogramma op start geen problemen. En nu maar hopen dat het zo blijft natuurlijk.

mi-bo schreef op 22.05.2020 om 12:01 uur

@Hans-van-Es

Beste Hans,

Dit is een positief bericht, dat U het advies van MAGIX Support heeft opgevolgd, en de oplossing op het Forum heeft gezet.

Ik had U dit advies niet kunnen geven gezien in mijn taakbeheer MAGIX niet actief blijft.

Heel veel plezier met Uw hobby monteren met het mooie MAGIX product.

Met vriendelijke Groet,

Michael ( Moderator ).

Bol schreef op 25.05.2020 om 10:48 uur

Hallo Hans,

Een gelijksoortig probleem heb ik geconstateerd op een van mijn andere Pc's, maar dan met Photostory 2020.

Het advies, dat u van Magix Support kreeg om alles te de-installeren en opnieuw te installeren heb ik ook op Photostory 2020 uitgevoerd en het probleem behoort bij mij nu ook tot het verleden.

Met vriendelijk groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hans-van-Es schreef op 25.05.2020 om 11:22 uur

beste Rob, ook bijzonder.. Hier werk alles weer naar behoren al is het te hopen dat zoiets niet een gebruikelijke handeling gaat worden. Alles er af en weer installeren is best een klusje en zolang draait deze pc nog niet..

vr groet, Hans

Bol schreef op 25.05.2020 om 11:44 uur

Hallo Hans,

Ik heb voor dit probleem (nog) geen verklaring kunnen vinden, maar laten we hopen dat her-installatie geen gewoonte zal gaan worden. Voorlopig ziet het er naar uit, dat alles weer normaal opstart en afsluit.

Fijne dag verder.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.05.2020 om 12:10 uur

@Hans-van-Es

Beste Hans,

Na het schrijven van geen probleem op mijn Home Pc ,op mijn locatie laptop I7 gekeken daar heb ik ook geen problemen

zou het mogelijk kunnen zijn dat het antivirus programma de boosdoener is, zelf gebruik ik AVG prem

Met vriendelijke groet.

Michael

Bol schreef op 25.05.2020 om 15:45 uur

Hallo Hans,

Als een of ander antivirusprogramma uw probleem zou hebben veroorzaakt, dan had Magix Support dit zeker aan u gemaild.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Hans-van-Es schreef op 25.05.2020 om 17:32 uur

Hallo Rob, het verhaal over dat antivirus kwam ook niet bij mij vandaan, ik gebruik het standaard defender van W10... Maar blijkbaar hebben meer magixs producten er last van dus wie weet komt er een oplossing voor.

Bol schreef op 25.05.2020 om 18:27 uur

Hallo Hans,

Het klopt, dat het antivirus verhaal niet bij u vandaan komt. Ik wilde een zo neutraal mogelijk antwoord geven.

Fijne avond en blijf gezond,

Rob

PC -1-

PC -2-