Magix video plus draait niet goed meer.

Reacties

lucholvoet schreef op 05.03.2019 om 10:39 uur

Na de download van een nieuw bestand op de videokaart is alle ellende voorbij en draait het programma terug als een speer !!

lucholvoet schreef op 05.03.2019 om 18:25 uur

Ik had een proefversie van Da Vinci ingebracht maar dat gaf blijkbaar de conflikten niet.

Het probleem zat hem nl in een verkeerde download van de videokaart.

Een goede download werd aangereikt door BOL en na installatie draait mijn programma terug prima.

Hartelijk dank voor de medewerking ! Van Magix sales departement zelf heb ik geen oplossing gekregen.

Groetjes,

Luc

mi-bo schreef op 05.03.2019 om 23:29 uur

@lucholvoet

Beste Luc.

Dank voor het omschrijven wat Uw probleem was.

En een goed bericht dat MAGIX VDL weer naar tevredenheid werkt.

Veel montage plezier.

Mvg

Michael

Bol schreef op 06.03.2019 om 22:10 uur

Beste Luc,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het probleem, die jij had, is opgelost. Omdat jouw probleem ook bij andere forumleden kunnen voordoen wil ik toch een gedegen beschrijving van de oplossing geven. Via een persoonlijk bericht zijn wij we tot de conclusie gekomen, dat jouw Nvidia grafische kaart geen GeForce GTS 480 was, maar een Geforce GTS 450. Na een herinstallatie van VDL 2019 kreeg jij de melding, dat de hardware versnelling is gedeactiveerd. Een vriend van u heeft uw GTS 450 videokaart geüpdatet met een verouderde drivers nl. de versie 340.52 daterend 29-07-2014, deze driver had toen nog directX10. VDL 2019 heeft DirectX11 of hoger nodig om goed te kunnen functioneren. Nadat jij op mijn advies de laatste driverversie 391.35 d.d. 27-03.2018 had geïnstalleerd was jou probleem hiermee verholpen.

Hierbij wil ik andere forumleden er op attenderen, dat Nvidia de Geforce 500 en 400 kaarten vanaf 27-03-2018 niet meer ondersteunt.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.03.2019, 09:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 18.03.2019 om 10:44 uur

Hallo Luc, ik zag dat je foto's maakt van het scherm je kan makkelijker met een toetsaanslg een afbeelding maken b.v. door de toetsaanslag: <WINDOWSTOETS> + <SHIFT>+ <S> en dan kan je met de muis een gedeelte van je scherm of schermen selecteren en dan opslaan.

Mvg Kees