Reacties

Bol schreef op 01.05.2026 om 15:18 uur

@erohensen2

Hallo Eddy,

Zelf heb ik Pro X15 niet meer op mijn PC staan. Maar u bedoelt waarschijnlijk dit? Afbeelding uit Pro X17

Hebt u al eens teruggezet op de standaardwaarden? Zo niet ga naar: Bestand / Instellingen/ programma instelling terugzetten op de standaardwaarden

Ik heb voor u Pro X15 geïnstalleerd en ondervond geen enkel probleem.

Mocht het terugzetten op de standaardwaarden uw probleem niet hebt opgelost, dan adviseer ik u om Pro X15 opnieuw te installeren.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.05.2026, 15:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

erohensen2 schreef op 01.05.2026 om 19:44 uur

Rob, bedankt voor het meedenken. Alleen standaard instellingen terugzetten geeft geen oplossing, geeft

foutmelding 2. Daarnaast is deze versie al een herinstallatie.

Even geen oplossing

groet Eddie

Bol schreef op 01.05.2026 om 22:58 uur

@erohensen2

Hallo Eddie,

Het kan zijn dat bij u het programma Titeleffecten is beschadigd. Doe daarom eens het volgende.

• Verwijder het programma Magix Video Pro X (Titeleffecten)
  • Start Pro X15 op en ga naar: hulp / Extra inhoud installeren en installeer Titeleffecten opnieuw.

Succes,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

erohensen2 schreef op 14.05.2026 om 17:30 uur

Hi Rob, na een paar weken afstand nemen, maar weer eens opgepakt. Bovenstaande geprobeerd, pro X15 helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar niks helpt. Krijg nu deze fout. Op deze locatie is niks vreemd te vinden, (behalve dat het bestand niet te openen is.

Bol schreef op 14.05.2026 om 18:35 uur

@erohensen2

Hallo Eddie,

Pro X15 alleen deinstalleren is niet genoeg. Bij het de-installeren van Pro X15 worden nooit de extra pakketten verwijderd. U moet deze altijd op de manier verwijderen en installeren zoals ik reeds aan u heb beschreven.

Als het dan nog niet gelukt is, dan kunt nog eens het Video_Pro_x.ini bestand verwijderen. Nu wordt Pro X15 op de standaardwaarden teruggezet en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Na het opstarten van Pro X15 wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob (moderator)

PC -1-

PC -2-

erohensen2 schreef op 15.05.2026 om 13:45 uur

Dag Rob, Ik word er moedeloos van. Alles volgens aanwijzing gedaan, helaas resultaat hetzelfde

Gr Eddie