Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2020 om 21:10 uur

@r.m.-versteeg

Beste Rob,

Misschien heeft U iets aan deze compilatie, dit is wel met 2 camera's gemaakt maar kunnen ook met 4 camera's gedaan worden.

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7487744/

Sc6

Michael

r.m.-versteeg schreef op 30.06.2020 om 21:23 uur

Hallo Michael,

Dank je wel. een mooi filmpje. Ik ga van het weekend opnames maken met verschillende camera`s. Dan zal ik het volgens jouw filmpje het proberen te monteren. Zodoende kan ik de kwaliteit van deze camera`s naast elkaar vergelijken.

Vriendelijke groet,

Rob

mi-bo schreef op 30.06.2020 om 21:28 uur

@r.m.-versteeg

Beste Rob,

dit is een positief bericht,

wat heel erg belangrijk is om de camera's handmatig te witten( het beste met een grijswaarde ) en dan niet de camera's meer uitzetten.

Sc6

Michael

Kees-Haremaker schreef op 01.07.2020 om 15:04 uur

Hallo Rob, heb je al gekeken naar Hulp en dan inleidende video's en dus deze

linkhttps://www.magix.com/index.php?id=20713&L=93&C=157&phash=7ybaiXj4A7o1vwKU

en dan naar beneden scrollen dan kom je multicam mode tegen met een demo filmpje
Klik op de playknop in het midden Ik gebruik dit vaker i.v.m. omroep werk b.v. drie of vier cam's tegelijk Mvg Kees

r.m.-versteeg schreef op 01.07.2020 om 20:45 uur

Hallo Kees,

Dank je wel voor je reactie.

De multicam modus heb ik inmiddels wel door. Maar het is niet precies wat ik nodig heb.

Ik wil nl. split screen modus hebben, zodat ik 2 identieke opnames van verschillende camera`s, naast elkaar kan zetten, zodat ik de kwaliteit van deze opnames kan vergelijken.

Vriendelijke groet,

Rob

Bol schreef op 02.07.2020 om 00:06 uur

Hallo Rob,

Als ik u goed heb begrepen, wilt u twee identieke opnames van verschillende camera's in het previewvenster naast elkaar zetten om deze met elkaar te vergelijken. Misschien is dit een optie voor u.

1. zet de twee identieke opnames op spoor 1 en 2
  2. ga naar: effecten - positie/grootte
  3. activeer spoor 1 verklein deze zoals u ziet op de afbeeldingen
  4. doe dit ook met spoor 2
  5. zet deze naast elkaar.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

r.m.-versteeg schreef op 02.07.2020 om 15:45 uur

Hallo Rob,

Gelukt.

Dank je wel voor je hulp.

Vriendelijke groet,

Rob

mi-bo schreef op 03.07.2020 om 13:36 uur

@r.m.-versteeg

Beste Rob,

even terug komend op mijn antwoord 30.06.2020 om 21.10 uur.

Als de Multicam functie word gebruikt ( in Uw geval kijken wat het verschil is tussen 2 camera's)is de optie 1ste of 2de camera beter te zien door op 3 of 4 te klikken in de preview scherm en is er een derde beeld

zie PNG dit is bij geen enkele andere optie zo

Sc6

Michael

Bol schreef op 03.07.2020 om 13:47 uur

Hallo Rob,

Het doet mij deugd om te lezen, dat wij u op dit forum hebben kunnen voorzien van een voor u werkbare manier. Er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden te bedenken. Maar goed, het is aan u met welke methode u het plezierigst werk.

Groet,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

r.m.-versteeg schreef op 03.07.2020 om 15:02 uur

Hallo Michael,

Dat heb ik inderdaad al uitgeprobeerd.

Dank je wel.

Groeten,

Rob

r.m.-versteeg schreef op 03.07.2020 om 15:03 uur

Dank je Rob voor je hulp.

Groeten,

Rob