Reacties

FransS schreef op 03.11.2011 om 17:42 uur

Ga naar de Magixsite en download Brand routines installeer dit en waarschijnlijk kun je dan wel DVD branden.

Suc6 Frans S.

lucky_me schreef op 04.11.2011 om 04:36 uur

Dat versie conflict kan er ook op wijzen dat er nog brandsoftware (vb; nero) op je pc staat. Dat kan in botsing komen .

mvg

Luc

FransS schreef op 04.11.2011 om 20:14 uur

Luc, Nero werkt met VdLux,en eigenlijk maakt het niet uit hoeveel brand programma's er op staan.

Het enige wat een conflict kan maken is Nero-Vision dat is meestal de boosdoener.

Maar het kan ook een firmware zijn die je moet installeren van de DVD schrijver/lezer.

ewahopman,

Nogmaals het advies installeer "Brand routines van VdLux en kijk wat er dan gebeurd.

Suc6 Frans S.

lucky_me schreef op 05.11.2011 om 03:59 uur

dank je Frans, dat had ik dan verkeerd voor.

Ik installeerde eigenlijk expres de multimediasuite 10 van Nero niet op mijn pc om problemen te voorkomen. Dat ga ik nu dus wel doen (behalve nero vision dan). Nuttige informatie!

mvg

Luc

RiViS schreef op 05.11.2011 om 13:38 uur

Hallo Luc en Frans,

Magix Support zegt hierover het volgende:

Eventueel blokkeren andere toepassingen of virtuele schijven de brander. Om dit te controleren, opent u Windows Startmenu > Uitvoeren (of Zoeken in Vista/7) en geeft u hier "msconfig" in. Vervolgens start het Windows-systeemconfiguratie programma. Schakel onder "Services" en onder "Opstarten" toepassingen uit zoals: Nero InCD, Virtual CD, Clone CD... alsmede andere toepassingen die mogelijk de brander blokkeren kunnen...

Dus misschien toch een beetje voorzichtig zijn. Het gaat met name om die deel-toepassingen als InCD en zo.

groet,

Rijk

lucky_me schreef op 05.11.2011 om 14:06 uur

Dank je Rijk. Weer der af dan maar.

groeten

Luc

RiViS schreef op 05.11.2011 om 15:46 uur

Voor alle duidelijkheid, Luc: Het gaat alleen om het stukje InCD van Nero, de rest van Nero is meen ik onschuldig, dus die kun je wel laten staan.

groet,

Rijk

lucky_me schreef op 05.11.2011 om 17:24 uur

k'wist toch niet wat gedaan, weer derop dan maar

mvg

Luc

FransS schreef op 05.11.2011 om 17:29 uur

Dank je Rijk ,InCd was ik inderdaad vergeten te melden .

Grt. Frans S.