Reacties

Bol schreef op 01.05.2023 om 17:49 uur

@roland-vrijens

Hallo Roland,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

Zie eens deze link: Navigatiebalk maken voor de mobiele variant van de website (magix.info)

Mocht de bovenstaande link uw probleem niet oplossen, neem dan contact op met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob (form moderator)

 

kobus-post schreef op 05.11.2023 om 19:56 uur

XARA webdisigner+ website krijg ik niet op mijn mobiel gezet, kom er niet meer uit! orgelklanken.com. Ik kan deze wel bekijken op de computer, maar op de iPhone 14 blijft het scherm gewoon wit.

Bol schreef op 05.11.2023 om 23:17 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Allereerst dit zie: Magix is per 1 juli 2023 gestopt met de distributie van XARA producten

...Ik kan deze wel bekijken op de computer, maar op de iPhone 14 blijft het scherm gewoon wit....

Zelf doe ik niets met XARA webdisigner+ maar het ligt zeker niet aan uw iPhone 14, want ik op mijn Samsung A50 uw probleem ook reproduceren. Maar als ik klik op het hamburgertje (de drie streepjes) en ik overschakel van Mobiele site naar Desktopsite, dan is uw website orgelklanken.com weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

kobus-post schreef op 06.11.2023 om 19:21 uur

Nou mijn website zien op mijn telefoon, in de desktopsite Nee dus, geen beeld! probleem niet opgelost!

 

Bol schreef op 06.11.2023 om 23:25 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Ik heb een iPhone gebruiker benaderd. Hij had net als u ook geen beeld in de desktopsite. Helaas moet ik u het antwoord schuldig blijven waarom iOS X deze fout geeft. Mijn Samsung A50 telefoon draait op Android 11. Als ik overschakelt van Mobiele site naar de Desktopsite, dan heb ik wel beeld. Mijn kennis ten aanzien van websitebouwen in Nihil. Hebt u al contact opgenomen met Magix- of XARA Support?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator