Moet men een curcus volgen om met Foto's op CD & DVD de luxe te kunnen werken

mercedes40 schreef op 04.08.2011 om 09:45 uur

Mijnheer,

Ik heb het programma foto's op CD & DVD de luxe aangekocht . Als ik de demo bekijk is het kinderspel en logies voorgesteld , maar als men aan het werk gaat is dat anders , ik heb al wat kunnen maken maar niet voldoende . Het handboek is beknopt en zeer onvoldoende , mijn vraag is het de bedoeling dat men nog een cursus moet volgen om beter met dat programma te kunnen werken . Zo ja waar kan men dat doen aan de kust in België ,en wat is de prijs daarvan ,met vriendelijke groeten .

Reacties

Polders schreef op 04.08.2011 om 10:33 uur

beste mercedes40,  dit is een forum waar gebruikers van Magix programma's elkaar helpen met vragen en antwoorden. Bij het installeren van een Magix programma wordt vaak een meer uitgebreide gebruiksaanwijzing geïnstalleerd. Ga hiervoor naar de Windows Verkenner. Kijk bij C: / Programma's/ Magix etc.  De bestandsnaam is manual.pdf.

Voor informatie over cursussen, zie hier rechtsboven bij 'cursussen & agenda'.

Veel mensen ervaren de cursus als nuttig. Veel anderen, starten met een klein simpel project en gaan daarna stap voor stap de iets meer complexere mogelijkheden uitproberen. 

Veel succes, het valt allemaal best mee.

PePe schreef op 04.08.2011 om 10:45 uur

Beste,

Er zijn veel manieren om het pakket onder de knie te krijgen. Zelfstudie kan bijvoorbeeld. De cursus is wel heel handig om snel alle basishandelingen onder de knie te krijgen en allerlei extra mogelijkheden van het pakket te leren. Een overzicht van de cursussen en prijzen vind je op www.maix.info/nl/cursussen . Er is ook een uitgebreid boek over fotos op cd & dvd, wellicht helpt dat ook: www.magix.com/nl/boeken-en-dvds/basisgids-fotos-op-cd-dvd/