Beste allemaal,
Ik gebruik Magix Video deLuxe 2026 premium. Ik heb Windows 11. Deze heeft een update gedaan en nu werkt MusicEditor 3 niet meer. In het verleden heb ik deze problemen ook al gehad met updates van Windows. Ik heb de mogelijkheden die ik toen heb gekregen ook nu weer gebruikt, maar ik krijg het programma niet werkend. ik krijg steeds het volgende te zien: Het programma kon niet worden gestart. Misschien is de installatie-directory beschadigd. Een nieuwe installatie van het programma zou het probleem kunnen verhelpen. Als deze fout nogmaals optreedt, neem dan contact op met de Support. Foutcode: -6
Het is een oud programma en niet uitgebreid. Andere programma's zijn veel uitgebreider. Ik gebruik het programma alleen om stukjes muziek te knippen van 7 seconden die ik dan bij een afbeelding plaats en dat gaat dan heel snel.
Ik heb van alles geprobeerd:
Eigenschappen → Compatibiliteit
Zet vinkjes bij:
✔ Programma als administrator uitvoeren
✔ Compatibiliteitsmodus → Windows 8
Toepassen → OK
➡️ Start daarna Music Editor opnieuw.
Dit werkt ook niet.
Magix 3d maker 7 en Music Maker heb ik ook opnieuw moeten installeren. De andere programma's die bij Magix horen heb ik nog niet uitgeprobeerd, omdat ik de hele tijd bezig ben geweest om MusicEditor weer werkend te krijgen.
Bij program files zit MusicEditor bij Magix erbij. Maar ook van hieruit krijg ik hem niet gestart.
Hopelijk hebben jullie nog een eenvoudige oplossing voor mij.
Alvast weer heel erg bedankt voor jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Jos