Reacties

mi-bo schreef op 13.06.2020 om 22:40 uur

@frits-v

Beste Frits.

Waarom doet U opslaan en niet opslaan in (een hiervoor aangemaakte map).

Als U opslaan doet wordt het vorige namelijk overschreven.

Wat betreft de muziek staat die op de schijf, als U de muziek spoor vast zet kan het nooit verdwijnen.

Sc6.

M.vr.gr.

Michael

Bol schreef op 13.06.2020 om 23:10 uur

Hallo Frits,

Kan het zijn, dat u het geluid per ongeluk hebt uitgeschakeld?

Dit kan op twee manieren gebeurd zijn:

• er staat een schuine streep door het luidsprekertje.

of

• hebt u de "M" van Mute geactiveerd vooraan de spoor 3

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.06.2020, 23:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

frits-v schreef op 14.06.2020 om 17:16 uur

Rob en Michael, bedankt voor jullie adviezen. Ik denk alleen dat ik niet de volledige info heb gegeven. Het is al volgt: ik heb een film gemaakt met mijn fotocamera( MOV bestanden) en met de videocamera( m2ts bestanden). Die staan op spoor 1. Origineel geluid weggehaald bij de MOV bestanden en laten staan bij de m2ts bestanden. Op spoor 2 staan titels en op spoor 3 de muziek. En precies daar waar de MOV overgaat in m2ts stopt de muziek. Het gekke is dat het een keer goed gaat en als ik daarna nog een keer een preview bekijk is het probleem daar. Ik heb geprobeerd om de sporen om te wisselen, dus beeld op 3 en muziek en dat gaat dan weer wel goed. Ik hoop dat je met deze info meer kunt.

Groet, Frits

Bol schreef op 14.06.2020 om 17:45 uur

Hallo Frits,

Helaas kan ik uw probleem niet reproduceren. Ik heb net als u verschillende MOV en M2TS bestanden op spoor 1 geplaatst. Bij de MOV bestanden heb ik het originele geluid weggehaald. Op spoor 2 tekst geplaatst en op spoor 3 een stukje muziek (Mp3). Bij mij verloopt het allemaal vlekkeloos.

Wat gebeurd er als u ook het geluid van de M2TS bestanden verwijderd? Speel de muziek op spoor 3 dat wel door?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 14.06.2020 om 18:00 uur

@frits-v

Beste Frits,

kijk eens bij instellingen,

geluid,

uw uitvoer apparaat kiezen,

of dit niet is veranderd,

Sc6

M.vr.gr

Michael

frits-v schreef op 14.06.2020 om 19:29 uur

Rob en Michael, weer bedankt. Uitvoerapparaat is niet veranderd.En als ik het geluid bij de m2ts verwijder is het probleem ook daar. Ik blijf zoeken. Groet, Frits

Bol schreef op 14.06.2020 om 19:55 uur

Hallo Frits, wat gebeurd er als u de muziek op een ander spoor plaatst? bv. spoor 5. Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 14.06.2020 om 20:37 uur

@frits-v

Beste Frits.

Ik heb nergens kunnen vinden welke versie van MAGIX vdl U heeft.

De MOV bestanden is dit 1920:1080 of 4K.

Wat gebeurd er als U alleen het stukje MOV met tekst en Mp3 op de sporen heeft staan.

Wat gebeurd er als U alleen M2TS met tekst en Mp3 op de sporen heeft staan.

Misschien kan op deze manier de oorzaak gevonden worden .

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 14.06.2020 om 23:46 uur

Hallo Frits,

Ik had reeds gezien, in een eerdere topic van u, dat u gebruik maakt van versie VDL 2019. Als uw updateservice nog niet is verlopen, dan hebt u waarschijnlijk nu VDL 2020 versie 19.0.2.58.

Als uw probleem nog niet is opgelost, zou u het volgende kunnen uitproberen:

• het programma terugzetten op de standaardwaarden. (als u dit nog niet gedaan hebt)

of

• het kan ook zijn, dat het videodeluxe.ini bestand corrupt is. Als u deze hebt verwijderd, wordt deze bij het opstarten van VDL automatisch weer aangemaakt.

Als het bovenstaande ook geen oplossing biedt, dan adviseer ik u, als moderator, contact op te nemen met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ . Want dit is het forum voor en door Magix gebruikers.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.06.2020, 07:52, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

frits-v schreef op 15.06.2020 om 12:27 uur

Bedankt weer voor het meedenken. Ik heb alle ideeën in een testproject gedaan en dan zijn er geen problemen. Het probleem in de genoemde film heb ik nu opgelost door hier en daar geluid en beeld van spoor te wisselen.

Mijn updateservice is verlopen, ik gebruik nu versie 19.0.2.49.

Groet, Frits.

mi-bo schreef op 15.06.2020 om 13:30 uur

@frits-v

Beste Frits.

Een positief bericht dat U zelf na adviezen en experimenteren de juiste oplossing voor U zelf heeft gevonden.

Veel plezier met het samenstellen van uw projecten met het mooie programma MAGIX vdl

M.vr.gr

Michael