Muziek uit externe schijf toevoegen aan slideshow

lemarsch schreef op 30.11.2022 om 16:43 uur

Met mijn upgrade Photostory deluxe 23 probeer ik een slideshow te maken. Muziek erbij staat op een externe schijf. Als ik klik op Mijn computer krijg ik alle aangesloten apparaten te zijn maar als ik klik op een ervan krijg ik alleen Bijzondere directory’s te zien en krijg geen toegang tot deze externe schijf. Hoe kom ik in een externe schijf die ik wil gebruiken voor een slideshow?

ik gebruik een Dell laptop i5 met 8 Gb werkgeheugen

Reacties

Bol schreef op 30.11.2022 om 17:42 uur

@lemarsch

Beste,

Uw probleem heb ik helaas niet kunnen reproduceren.

Zet Photostory 2023 eens terug op zijn standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma instellingen terugzetten.... Als dit niet het gewenste resultaat geeft ontkoppeld uw externe HD schijf sluit deze is opnieuw aan op een andere USB poort?

Met vriendelijke groet,

Rob

lemarsch schreef op 30.11.2022 om 18:21 uur

Bedankt, ik heb een foto gemaakt van de programma interface. Het programma herkent wel de externe harde schijf (e) maar kan deze niet openen.

Bol schreef op 30.11.2022 om 19:03 uur

@lemarsch

Beste,

Wordt deze externe HD schijf (e) wel door uw Windows verkenner herkend en kunt u dan wel bij uw muziekbestanden? Als u een map aanmaakt en daar uw muziekbestanden naar toekopieert, kunt u deze dan wel op de tijdlijn van Photostory plaatsen?

groet, Rob