Reacties

Bol schreef op 25.09.2020 om 15:51 uur

Hallo A. van Rossum,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Waarschijnlijk los deze link uw probleem op. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/update-naar-20-0-1-65--1252294/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

A-vanRossum schreef op 25.09.2020 om 16:45 uur

dankjewel rob voor je snelle reactie, maar dit lost het probleem bij niet op.

Gr. toon

Bol schreef op 25.09.2020 om 17:42 uur

Hallo Toon,

U kunt ook eens proberen, om VDL weer op de standaardwaarden terug te zetten, als u dit nog niet gedaan hebt.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

A-vanRossum schreef op 25.09.2020 om 18:42 uur

Hallo Rob,

Dit had ik nog niet gedaan, maar dit werkt ook niet.

Gr. Toon

A-vanRossum schreef op 26.09.2020 om 13:14 uur

Hoi Rob,

Je hebt gevraagd welke film bestanden het niet deden. Als ik foto's in magix zet ook geen beeld preview monitor. Weet jij misschien of er dan iets is mis gegaan met het downloaden?

Gr. Toon

Bol schreef op 26.09.2020 om 14:14 uur

Hallo Toon,

Het kan weldegelijk in uw gebruikte film- fotomateriaal zitten. Vandaar mijn verzoek, via een PB, om wat materiaal naar mij toe te mailen, zodat ik dit voor 100% kan uitsluiten d.m.v een test.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

A-vanRossum schreef op 26.09.2020 om 19:18 uur

hallo Rob,

Ik heb het gevonden verwijderd opnieuw geïnstalleerd. Dit was niet de oplossing, de oplossing was Y toets-weergave opties-video modus-video for windows.

Toch bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Gr. Toon

Bol schreef op 26.09.2020 om 19:53 uur

Hallo Toon,

Door de videomodus op "Video for windows" te zetten, geeft u aan dat uw Videokaart verouderd is, maar het ook kan zijn dat uw videodrivers niet up-to-date zijn. Kunt u aangeven welke videokaart er in uw PC / Laptop zit?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2020, 20:09, in totaal 4 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-