new blue elements geeft een bruin kruis in beeld

Videomeisje schreef op 03.05.2020 om 15:33 uur

Beste lezer,

Ik ervaar een probleem met het toepassen van new blue elements in mijn magix video de luxe premium 2020, bijvoorbeeld bij de cut away en de flying pip. Ik kan de effecten allemaal op mijn te editten video toepassen, maar er staat een hinderlijk bruin kruis door mijn beeld. Hoe krijg ik dat weg? Is er iemand die kan helpen? (windows 10)

Bedankt alvast

Reacties

Bol schreef op 05.05.2020 om 14:34 uur

Hallo Videomeisje,

Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers.

Uw hinderlijke bruine kruis kunt op twee manieren krijgen

Omdat

of

• deze zijn niet meegeleverd met VDL 2020 maar bij een andere VDL versie

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Videomeisje schreef op 06.05.2020 om 21:30 uur

Hoi Rob,

Dank voor je bericht. Komend weekend ga ik je oplossing uitproberen en ik laat zeker weten of mijn probleem met New Blue Elements is verholpen. Ik heb een keurig gekochte digitale versie van Magix, maar ik begrijp inmiddels dat het bruine kruis in new Blue ontstaat als het programma denkt dat het een demoversie is. Ik laat weten of het me lukt om dat weg te krijgen.

Groet van Ilse

Videomeisje schreef op 13.05.2020 om 10:20 uur

Hallo Rob,

Je schreef: Ga eens naar: https://newbluefx.com/account/ en log hier in. Dit heb ik gedaan, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan deactiveren. Toen heb ik support gevraagd en inderdaad gekregen van NewBlue. Ik heb op hun vraag mijn serienummers gegeven van Titler pro en van Elements 3. De reactie was dat dit geen serienummers waren maar couponcodes die ik moest inwisselen in de Magix store. Daar heb ik gelezen hoe ik de met Magix geleverde content moest activeren, maar ik kreeg de melding dat ik dat al gedaan had.

Kortom . de bruine kruizen blijven bestaan en ik weet het niet op te lossen. Heb jij, of iemand anders nog tips?

Groet van Ilse