Reacties

mi-bo schreef op 20.10.2020 om 12:46 uur

@frans-s9879

Beste Frans,

Klik op Hulp, Content pakket(ten ) activeren via deze weg kunt U New Blue Filters installeren.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 20.10.2020 om 14:59 uur

Hallo Frans,

Als u het serienummer beginnend met "NBxxxxx-xxxxx" bij u bekend is, volg dan instructies van Magix Support op in deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/newbluefx-titler-pro-5-installeren-en-activeren--460/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

frans-s9879 schreef op 20.10.2020 om 16:06 uur

De newbluefx-titler is succesvol geïnstalleerd. Hoe moet ik nu de newbluefx-recolor installeren, want dit is de applicatie die gratis geleverd werd bij het programma? Bedankt voor een antwoord. Frans

mi-bo schreef op 20.10.2020 om 16:16 uur

@frans-s9879

Beste Frans.

Fijn dat Uw eerste vraag is beantwoord.

Uw 2e vraag moet ik U schuldig blijven gezien dit niet in mijn pakket zit.

Er zal ongetwijfeld wel een MAGIX gebruiker of lezer zijn die U graag een goed antwoord wil geven.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.10.2020 om 18:26 uur

Hallo Frans,

U kunt alle ooit verkregen New BlueFX programma's downloaden vanaf: https://newbluefx.com/ (inloggen verplicht) .

  • Klik op My products
  • klik op "Downloads"
  • Noteer hiervandaan ook het serienummer.
  • Installeer hiermee uw gekozen programma
  • start VDL op en klik op scannen

Succes,

Rob (moderator / forumlid)

frans-s9879 schreef op 21.10.2020 om 09:03 uur

NewBlue recolor staat niet in deze lijst om te downloaden. Newbluefx-titler staat er wel bij. Die heb ik al gedownload en dit onderdeel is niets waard; hoef ik niet. Mooi cadeau van PhotostoryDL als je NewBlue recolor nergens kan vinden?! Lijkt wel op bedrog. Waar kan ik nog terecht?

MVG Frans

frans-s9879 schreef op 21.10.2020 om 09:05 uur

Je vindt NB-recolor wel voor 99 dollar...

Bol schreef op 21.10.2020 om 10:37 uur

Hallo Frans,

Allereerst dit even. Dit forum is voor en door Magix Gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Dat u NewBlue-titler niets waard vindt, is een subjectieve opvatting.

Kijk nog eens in uw aankoopbevestingsmail van Photostory, volgens mij staat hierin beschreven hoe u NewBlue Filters 5 Recolor  kan c.q. moet installeren. Het kan zijn dat Magix de installatieprocedure hebt gewijzigd.

Dit is mijn aankoopmail uit 2018

Succes,

Rob

Bol schreef op 21.10.2020 om 13:03 uur

Hallo Frans,

Kijk eens bij Effecten / Uw foto's, video's en muziek of hier toch NewBlue Filters 5 Recolor staat vermeld. Zo ja, klik dan op dan downloaden en daarna op Scannen. Bij mij staat deze er niet bij, omdat ik het niet via een G3-waarde coupon heb gedaan, maar met het serienummer van NewBlue zelf.

Wat u ook nog eens zou kunnen proberen, is om de Lokale Store-inhoud te wissen. Deze wordt automatisch opnieuw ingelezen.

Groet, Rob

frans-s9879 schreef op 21.10.2020 om 13:56 uur

Dag Rob en Michael. Mijn excuus voor de persoonlijke reactie op NB-titler. Deze reactie hoort inderdaad niet thuis op dit forum. Bedankt voor de hulp bij de installatie van NB-recolor. De installatie is gelukt!! Door mijn eigen stommiteit heb ik bijna 2 dagen nutteloos alle bronnen geraadpleegd en heb ik jullie lastig gevallen. Fijn dat we binnen dit forum kunnen rekenen op de hulp van bekwame mensen! Van harte, Frans

mi-bo schreef op 21.10.2020 om 15:35 uur

@frans-s9879

Beste Frans.

Dit is een positief bericht.

Fijn dat U uw ervaring op het Forum heeft gezet en de voor U juiste oplossing.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 21.10.2020 om 15:56 uur

Hallo Frans,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat de installatie van beiden NewBlue programma's uiteindelijk alsnog is gelukt. U wordt bedankt👍 voor het compliment. U bent meer dan welkom op dit forum. U valt hiermee niemand lastig.

Succes met het maken van uw slideshows,

Rob (Moderator / forumlid)