niet starten Video deLuxe 2026

Ben-Bokhout schreef op 30.07.2026 om 13:57 uur

LS

Al vele jaren gebruiker Magix Wil Project openen waaraan al vele maanden wordt gewerkt. Project kan ik niet openen. Dat is in de vele voorbije jaren nooit eerder gebeurd.

Heb gezocht naar de .ini file die in de suggesties wordt genoemd, maar niet gevonden. Ook niet via file:///C:/Users/yourName/AppData/Roaming/MAGIX/Videodeluxe32_plus

Windows 11, Systeem geschikt voor Super HD. Als andere gegevens nodig zijn hoor ik dat graag.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Met vriendelijke groet, Ben Bokhout

Reacties

Ben-Bokhout schreef op 30.07.2026 om 14:36 uur

Aanvulling: Ook als ik probeer 'als administrator' te openen wordt er alleen om toestemming gevraagd en gebeurt er niets...

Ben-Bokhout schreef op 30.07.2026 om 21:04 uur

Intussen getracht Magix Video deluxe Ultimate opnieuw te laden Lukt niet omdat het P nummer niet goed lijkt te zijn...

Bol schreef op 30.07.2026 om 23:42 uur

@Ben-Bokhout

Hallo Ben,

....Intussen getracht Magix Video Deluxe Ultimate opnieuw te laden Lukt niet omdat het P3 nummer niet goed lijkt te zijn...

Als u VDL2026 plus hebt aangeschaft, dan moet u het installeren met het installatieprogramma van VDL2026 plus. Dit doet u zo: Ga naar: MAGIX - Productdownloads

.....Heb gezocht naar de .ini file die in de suggesties wordt genoemd, maar niet gevonden. Ook niet via file:///C:/Users/yourName/AppData/Roaming/MAGIX/Videodeluxe32_plus....

Hebt de weergave (Bestandsnaamextenties en verborgen Items) aangevinkt staan?

Dan moet het videodeluxe.ini bestand zichtbaar zijn in deze map. Zie afbeelding.

Wanneer u dit niet te ziet staan, dan is Video Deluxe verminkt geraakt. Mijn advies verwijdert VDL 2026 op de gebruikelijk manier en herinstalleert VDL2026 opnieuw met het gedownloade installatieprogramma, zoals eerder is beschreven.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.07.2026, 23:46, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-