Nu ineens een brom in het geluid bij films

jc.van.dinteren schreef op 16.10.2022 om 19:01 uur

Bij stukjes film die in een Photostory-bestand voorkomen zit ineens een brom. Deze is niet continu, maar wisselt in sterkte. Een paar maanden geleden was er met dat bestand niets mis. Dat kon gecontroleerd worden aan de hand van de opgeslagen video. In de tussentijd is er door mij niets aan het programma gewijzigd. Wie heeft een verklaring en liever nog een oplossing?

Ik gebruik windows 11 en Photostory de Luxe 2019, versie 18.1.2.48

Reacties

mi-bo schreef op 16.10.2022 om 19:19 uur

@jc.van.dinteren

Misschien pas Windows11 op de Pc gezet.of de laatste download 2H20 van Windows 11 geïnstalleerd.

Dan best mogelijk dat MFS 2019 niet goed werkt onder Windows11 (niet compatibel)

Gr

Michael

Bol schreef op 16.10.2022 om 19:29 uur

@jc.van.dinteren

Beste JC,

Misschien hebt u wat aan deze link: https://www.magix.info/nl/forum/achtergrondmuziek-wordt-slecht-geimporteerd--1307031/#ca1815379

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

 

jc.van.dinteren schreef op 18.10.2022 om 19:25 uur

Beste mi-bo en Bol, hartelijk dank voor het meedenken. Het probleem lijkt inderdaad in de laatste update van Windows te zitten. De brom en het geflutter is nu weg. Mijn reactie heeft even op zich laten wachten omdat met het verwijderen van de Windows update mijn computer is gecrasht. Ik heb 'm nu in ieder geval weer aan de praat.

Met vriendelijke groet,
Jacques

Bol schreef op 18.10.2022 om 19:29 uur

@jc.van.dinteren

Hallo Jacques,

Het doet mij deugd om te vernemen dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍voor deze terugkoppeling.

met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)