Reacties

mi-bo schreef op 18.09.2022 om 11:06 uur

@Danny-VandenBrande

Welkom Danny als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Het zal misschien niet de oplossing zijn, maar zet de virusscanner eens uit en start dan MFS 2023 op, wat is dan het resultaat.

Start MFS 2023 eens op als Administrator .

Ga naar

https://www.google.com/search?q=Download+het+mxmpeg2_x64.dll-bestand%3A&oq=Download+het+mxmpeg2_x64.dll-bestand%3A&aqs=chrome..69i57.3622j0j4&client=ms-android-samsung-gn-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#sbfbu=1&pi=Download%20het%20mxmpeg2_x64.dll-bestand:

lees dit goed

Of MFS 2023 geheel verwijderen en opnieuw installeren

Gr

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 18.09.2022 om 11:50 uur

@Danny-VandenBrande

Hallo Danny,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Voor zover ik het heb kunnen beoordelen, hebt u processor AMD Ryzen 5 3600X geen geïntegreerde grafische videokaart. Wat voor videokaart zit er in uw PC? Zijn de videokaartdrivers up-to-date? Zo niet, kijk eens op de site van de leverancier wat de laatste drivers voor uw kaart is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Danny-VandenBrande schreef op 22.09.2022 om 18:23 uur

Bedankt Rob en ook Michael, maar beide hebben me geen oplossing geboden

 

De Videokaart die ik gebruik is een AMD radeon RX5600 xt

heb de drivers nog eens allemaal geupdate, maar geen succes

De aanbeveling van Michael heb ik ook geprobeerd maar de dll file die ik heb is een veel nieuwere dan diegene die in de link stond.

Weet nu niet of het verstandig is hem te vervangen.

Hopelijk zijn er nog andere oplossingen.

spijtig dat ik de oudere versie niet meer vind om deze tijdelijk terug te installeren.

 

met vriendelijke groeten

 

mi-bo schreef op 22.09.2022 om 19:18 uur

@Danny-VandenBrande

Beste Danny,

Dank voor Uw feedback.

Ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen dan mijn producten ,daar is Uw vorige versie te vinden, en via installatie programma weer te downloaden en te installeren

Gr

Michael

Danny-VandenBrande schreef op 22.09.2022 om 20:03 uur

ik zie dat ik vroeger Photo Designer 7 (silver) had, staat geen download bij,

maar eigenlijk zou ik wel graag hebben dat deze werkte, tenslotte heb ik er ook voor betaald.

Heb ondertussen ook al eens de Trial versie geprobeerd, maar hij registreert natuurlijk direct mijn code en het is dan dezelfde versie. werkt niet.

Greets

mi-bo schreef op 22.09.2022 om 20:13 uur

@Danny-VandenBrande

Wat betreft update grafischekaart, https://www.amd.com/es/support/graphics/amd-radeon-5600-series/amd-radeon-rx-5600-series/amd-radeon-rx-5600-xt

Dan optie Windows11.

Wat "Photo Designer 7" dit zal absoluut niet werken onder Windows 11

Gr

Michael

 

Bol schreef op 22.09.2022 om 20:18 uur

@Danny-VandenBrande

Hallo Danny,

U hebt Photostory 2023 aangekocht en geïnstalleerd, hierdoor wordt bij mijn account / mijn producten het installatieprogramma Photostory 2022 vervangen door Photostory 2023. Ook de trailversie is Photostory 2023.

Ik ga vanavond laat nog eens naar uw probleem kijken, ben nu onderweg.

Groet,

Rob ( forum moderator)

Bol schreef op 22.09.2022 om 23:55 uur

@Danny-VandenBrande

Hallo Danny,

U geeft aan, dat u de laatste drivers voor u AMD Radeon RX5600 XT hebt geïnstalleerd. Hebt u dit ook via de officiële site van AMD gedaan? De laatste driverversie is: Adrenalin 22.9.1 release Date 21-09-2022.

Zo niet doe dan het volgende:

Het kan ook zijn, dat u Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-20XX moet updaten naar de Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022.

Download en installeer alleen vc_redist.X86.exe (32bits) en vc_redist.X64.exe (64bits) versie vanaf: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Wanneer uw probleem nu nog niet is opgelost, verwijder dan een de Cache map. Bij het opstarten van Photostory wordt deze automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Danny-VandenBrande schreef op 02.10.2022 om 16:57 uur

Ik denk het gevonden te hebben, door in mijn afbeeldingen foto's weg te halen is het gelukt, waarschijnlijk zat er iets bij wat corrupt was of zo, hopelijk blijft het zo

 

bedankt nog heren !!!

mi-bo schreef op 02.10.2022 om 17:54 uur

@Danny-VandenBrande

Dank voor Uw Feedback.

Laten we hopen dat het is opgelost

veel montage plezier MFS 2023

Gr

Michael

Bol schreef op 02.10.2022 om 18:30 uur

@Danny-VandenBrande

Hallo Danny,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het zou best mogelijk kunnen zijn, dat uw MPH projectbestand corrupt is geworden. Want als u weet, dat een MPH projectbestand alleen maar verwijzingen en configuratiegegevens bevat en geen fysieke bestanden. Een volgende keer zou u dit zelf kunnen controleren door een geheel nieuw project aan te maken. Als er dan geen foutmeldingen zijn, dan kan en mag u van mij aannemen, dat fout zit in het onderhand zijnde MHP projectbestand. Succes met het samenstellen van uw slideshows.

Met vriendelijke groet,

Rob

Gewijzigd i.v.m. correcties