op windows 11 werkt mijn video deluxe premium niet.

Michiel-vantHof schreef op 26.01.2026 om 15:23 uur

kan mijn video de luxe premium 2025 gekocht eind 2024 (inclusief update service 1 jaar alle nieuwe functies gratis / altijd de nieuwste versie / programma onbeperkte tijd te gebruiken) niet aan de praat krijgen op mijn nieuwe laptop met windows 11. Krijg de boodschap: "De installatie is niet meer voor uw programmaversie geautoriseerd. Vernieuw a.u.b. uw update garantie of neem contact op met de support:

Waarom en hoe moet ik de de update garantie vernieuwen en hoe staat dat in verhouding met de belofte altijd nieuwste versie / programma onbeperkte tijd te gebruiken etc.?

Reacties

Bol schreef op 27.01.2026 om 11:01 uur

@Michiel-vantHof

Hallo Michiel,

Ik heb het vermoeden, dat u VDL2025 niet als een koopversie hebt aangeschaft maar als een abonnement. Kijk eens bij Mijn account / Mijn producten. Daarbij komt nog dat Magix Duitsland een koopversie maar 1 jaar ondersteund met updates. U kunt een koopversie wel opnieuw installeren en onbeperkt gebruiken.

Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Michiel-vantHof schreef op 27.01.2026 om 16:24 uur

Dank voor je reactie. Ik hoor voor het eerst dat er een koop- en een huurversie bestaat. Op het verpakkingsdoosje met handleidingsboekje en installatie DVD (Video Deluxe premium / Movie Edit Pro premium) staat daarover nergens iets vermeld. Ook niet in mijn magix account bij de downloadbare producten die ik heb aangeschaft.Er staat wel op de kaart waarop het serienummer is vermeld: "Hartelijk bedankt voor de aankoop van uw product". En niet : ".. voor de huur van dit product"! Wat moet / kan ik nu doen?