opent geen film bestanden meer

navota schreef op 11.09.2020 om 12:29 uur

IK heb een nieuwe computer waar video de lux op is geherinstaleerd. Hij opent geen filmbestanden meer alleen foto's . terwijl deze bestanden op mijn oude computer wel opende, IK heb alle updates die nodig waren voor het programma gedaan. heb MPEG-4 FULL Codec Upgrade aangeschaft . Geinstaleerd maar zie nog steeds geen beeld.

Reacties

Bol schreef op 11.09.2020 om 12:35 uur

Hallo Navota,

Misschien is dit de oplossing voor u: https://www.magix.info/nl/forum/update-naar-20-0-1-65--1252294/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.09.2020 om 12:36 uur

@navota

Beste Navota.

U heeft een nieuwe Pc waarop MAGIX vdl (welke versie) is geïnstalleerd de videobeelden van Uw oude Pc waar heeft U die opgeslagen, daar zal U naar moeten gaan zoeken, want die staan uiteraard niet in MAGIX vdl.

Sc6

M.vr.gr

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

navota schreef op 11.09.2020 om 12:41 uur

Bedankt Bol en Mibo het probleem zat hem in het vinkje bij hardware versnelling

mi-bo schreef op 11.09.2020 om 12:45 uur

@navota

Beste Navota.

Dit is een snelle reactie,en goed te lezen dat Uw probleem is opgelost .

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.09.2020 om 14:02 uur

Hallo Navota,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u geholpen met mijn antwoord,door het vinkje weg te halen bij de hardware versnelling.

Succes met het samenstellen van uw films

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-