Oplaadprobleem en methodiek in Xara of Magix

Reacties

loek1 schreef op 06.10.2021 om 13:06 uur

@Voormalige gebruikermi-bo

Ik heb van magix support de volgende hulptekst gekregen. Dat verklaart de moeilijkheden. Klaarblijkelijk heb ik dit kunnen omzeilen op een of andere manier. De hulptekst luidt:

Uw versie 11 is verouderd. Een directe upload, vanuit de software, is met deze versie niet meer mogelijk (tenminste niet op xara-online.com).
 
Dit is te wijten aan het ontbreken van up-to-date uploadprotocollen in deze oude versie.
Upgrade alstublieft uw versie.  
Of gebruik een FTP programma, zoals "Filezilla".

Ga als volgt te werk:

Exporteer uw website via "Bestand > Exporteer website" als html-bestanden.
Controleer of alles correct wordt weergegeven en werkt in deze html bestanden.
Als dit het geval is, kunt u deze bestanden en de bijbehorende map "index_htm_files" rechtstreeks uploaden naar de FTP-opslag van uw hostingprovider.

Anders kunt u op magix.com een upgrade naar de huidige versie (18.5) kopen.
We kunnen uw domein ook verhuizen naar magix-online.com, maar hiervoor rekenen we 9,99 euro aan en u zou het moeten opzeggen op xara-online.com. 
--
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH

 

 

loek1 schreef op 06.10.2021 om 13:07 uur

@Bolaji-Sojobi

Ik heb van magix support de volgende hulptekst gekregen. Dat verklaart de moeilijkheden. Klaarblijkelijk heb ik dit kunnen omzeilen op een of andere manier. De hulptekst luidt:

Uw versie 11 is verouderd. Een directe upload, vanuit de software, is met deze versie niet meer mogelijk (tenminste niet op xara-online.com).
 
Dit is te wijten aan het ontbreken van up-to-date uploadprotocollen in deze oude versie.
Upgrade alstublieft uw versie.  
Of gebruik een FTP programma, zoals "Filezilla".

Ga als volgt te werk:

Exporteer uw website via "Bestand > Exporteer website" als html-bestanden.
Controleer of alles correct wordt weergegeven en werkt in deze html bestanden.
Als dit het geval is, kunt u deze bestanden en de bijbehorende map "index_htm_files" rechtstreeks uploaden naar de FTP-opslag van uw hostingprovider.

Anders kunt u op magix.com een upgrade naar de huidige versie (18.5) kopen.
We kunnen uw domein ook verhuizen naar magix-online.com, maar hiervoor rekenen we 9,99 euro aan en u zou het moeten opzeggen op xara-online.com. 
--
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH