opnamebeeld springt

Nancy-Matthys schreef op 01.08.2020 om 18:58 uur

Ik werk met video deluxe 2019. Als ik een analoge opname doen, zie ik dat mijn opnamebeeld springt en ook onderin mijn beeld zie ik soms een band die verspringt, precies in blokken. Ik werk met de Magix USB videograbber 4. Zou het kunnen dat die niet goed meer werkt? Weet er iemand wat er mis is gegaan, dit is zo ineens begonnen. Dankuwel bij voorbaat.

Reacties

mi-bo schreef op 01.08.2020 om 19:31 uur

@Nancy-Matthys

Beste Nancy,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

De Laatste versie van de USB grabber is Model : K0065

Er kan van alles gebeurt zijn met de analoge bandjes, heeft U al geprobeert om een stukje van 10 minuten te digitaliseren, en kijk dan eens wat het resultaat is.

Vaak is het probleem dat als de band te lang is er storingen kunnen op treden bij het Digitaliseren door ( plakken, verzakken,of in de buurt gestaan bij Muziek boxen )

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( mi-bo )

Forum Moderator

Nancy-Matthys schreef op 01.08.2020 om 19:42 uur

ik ga dat eerst eens proberen, dankjewel voor de snelle reactie,

grt Nancy

mi-bo schreef op 01.08.2020 om 19:55 uur

@Nancy-Matthys

Beste Nancy.

Dank voor Uw feedback.

We zien wel een reactie van U wat het resultaat is op het Forum.

M.vr.gr

Michael

PS.

Wat ik zelf altijd doe is het bandje heen en weer spoelen voordat ik het gaat digitaliseren.

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Nancy-Matthys schreef op 02.08.2020 om 12:27 uur

Het lukt maar niet, het beeld blijft verspringen, het keert precies terug (kleine herhalingen)

gr. Nancy

mi-bo schreef op 02.08.2020 om 12:47 uur

@Nancy-Matthys

Beste Nancy.

Dank voor Uw feedback.

Heeft U dat kleine stukje project ook via scenedetectie uitvoeren gedaan zodat U precies kan zien alle start en stop,het kan zijn dat tijdens de vakantie even het filmpje dat opgenomen is,is bekeken of het bandje eruit gehaald bij goed zetten wordt door de camera nooit tegen het einde van de laatste opname gezet,en dat is storend om naar te kijken.

En doordat U scenedetectie heeft gedaan kunt U precies zien waar de evt fout zit en dat stukje er tussen uithalen (dit is zeer eenvoudig in MAGIX vdl .

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Nancy-Matthys schreef op 02.08.2020 om 13:12 uur

Als ik opname wil doen, zie je het beeld al springen in het voorbeeldscherm. Als je het originele beeld bekijkt op een tv scherm dan ziet het er goed uit, het beeld springt alleen als ik het wil opnemen met mijn video deluxe. Het opgenomen stukje springt ook, dus denkt ik dat het misschien ligt aan mijn videograbber of iets te kort in de software, maar ik heb die al eens opnieuw geïnstalleerd en het lost niets op.

grt. Nancy

mi-bo schreef op 02.08.2020 om 18:23 uur

@Nancy-Matthys

Beste Nancy.

01.08.2020 om 19.31 uur had ik de laatste versie van USB grabber gegeven Model: K0065 , jammer genoeg heeft U hier niet op gereageerd.

Mijn vraag bent U in bezit van de USB grabber met dit nummer Model: K0065 of heeft U het totaal pakket RUV 4 met de bij behorende USB grabber. (Is het laatste het geval dan is het correct dat de USB grabber niet goed werkt onder Windows 10 versie )

M.vr. gr

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m met type fouten

Bol schreef op 02.08.2020 om 19:42 uur

Hallo Nancy,

Zelf doe ik niets meer met Red U Video. Maar misschien hebt u hier wat aan. Zie eens deze topic: https://www.magix.info/nl/forum/windows-10-1910-compatible-drivers--1247781/#ca1554809

Succes,

Rob