Reacties

Bol schreef op 21.09.2020 om 23:19 uur

Hallo A.G. van der Kool,

U schrijft: "Ik heb de nieuwe video overgangen en titelsjablonen gedownload en geïnstalleerd, alleen ik zie er niets nieuws erbij."

Klopt het, dat u VDL 2020 geüpgraded naar VDL 2020 versie 20.0.1.65? Als dat zo is dan wordt VDL 2020 overschreven door VDL 2021 en worden de overgangen en titelsjablonen ook weer opnieuw geïnstalleerd.

Onderstaande afbeelding ziet u mijn overgangen en titelsjablonen

Als u verschillen ziet, laat het mij dan weten.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

AG-vanderKooi schreef op 23.09.2020 om 15:43 uur

Goede middag Rob

Ik heb dezelfde versie als jij alleen mis ik dus een aantal zaken. ik probeer er een foto van bij te sturen hier.

Ik hoor het graag van je!

Bol schreef op 23.09.2020 om 18:12 uur

Hallo A.G. van der Kool,

Als ik zo naar de afbeelding van u kijk, dan zie ik, dat u de sjablonen hebt, die standaard bij VDL 2020 / 2021 worden meegeleverd. Dat ik er meer heb dan u, komt omdat ik deze ooit via de "Store" heb aangeschaft. (zie de rood omlijnde).

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2020, 18:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

AG-vanderKooi schreef op 26.09.2020 om 09:02 uur

bedankt voor je reactie ik ga ook in de shop kijken!