Reacties

Bol schreef op 01.02.2026 om 16:06 uur

Hallo @WimhelmusB,

Welkom op het Magix forum.

Sorry, maar Video deluxe 2026 werkt niet onder Linux. Het programma is uitsluitend beschikbaar voor Windows 10|11. Zie: https://www.magix.com/nl/videobewerking/video-deluxe/technische-gegevens/#c1888111

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

WimhelmusB schreef op 01.02.2026 om 22:49 uur

Beste Rob bedankt voor je bericht. Maar ik neem aan dat er Magix videomontage in Linux is dat voor 99% hetzelfde werkt als wat ik op mijn Windows Medion Laptop Windows 11 heb draaien.

Groet Wim

Bol schreef op 02.02.2026 om 13:14 uur

@WimhelmusB

Hallo Wim,

Voorzover ik mij kan herinneren zijn er nooit Magix Video Deluxe versies uitgebracht, die ook rechtstreeks onder Linux werkt. Als u het helemaal zeker weten wilt stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net  Laat het forum weten, wat u voor antwoord hebt gekregen van Magix Duitsland.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PS,. Voordat u een mailtje verstuurt aan Magix, zie eerst even deze link: https://www.magix.info/nl/support?question=448979&category=0&title=are-magix-programs-compatible-with-linux

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2026, 13:24, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-