paar probleempjes

woodje schreef op 25.04.2020 om 20:25 uur

Hoi beste ik heb nog een paar probleempjes bij opstarten komt er een fout melding crash zie bijvoegen.als ik heb NewBlue Titler Pro 6 en NewBlue Elements 3 Ultimate gedownload als gin goed maar als ik afsluit en terug opstart zijn ze er alle twee er uit en moet  ik op nieuw downloden.
registreren van aankoop update gaat ook niet.

windows 10 home 64-bits besturingssysteem ,x 64-processer

P3-xxxxx-xxxxx-xxxx Video deluxe Premium

Uw bestelnummer luidt:  xxxxxxx015972116MXC

Serie en bestelnummer aangepast i.v.m misbruik (Bol - Moderator)

Ik kan geen bijlagen meegeven van de crash

m.v.g pol blommaert

Reacties

Bol schreef op 25.04.2020 om 21:08 uur

Hallo @woodje,

Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers.

Uw vraagstelling is voor mij zeer moeilijk te volgen. We zullen ons best doen om u te helpen.

Kunt op de onderstaande vragen een duidelijk antwoord geven?

1. hebt u VDL premium als een nieuw programma gekocht of als een upgrade?
  2. als u VDL opstart, werkt het programma zelf dan goed?
  3. hebt u online actualiseren, Extra inhoud installeren en Contentpakket(ten) activeren... uitgevoerd?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.04.2020, 21:45, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.04.2020 om 21:13 uur

Beste @woodje,

Zie ook eens: https://www.magix.info/nl/forum/activering-newblue-titler-pro-6-en-newblue-elements-3-ultimate-mislukt--1236218/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.04.2020 om 21:31 uur

Beste @woodje,

Neem contact op met Magix Support: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.04.2020, 21:52, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-