PC Check & Tuning gekocht en gedownload staat niet in mijn Producten

Dik-Leeuwenkamp schreef op 05.01.2022 om 10:31 uur

PC Check & Tuning 2022 gekocht en geïnstalleerd (=Ok)

1. PC Check & Tuning 2022 vind ik niet terug in "Mijn Producten"

2. In de mail staat ook het handboek als PDF downloaden

https://rdir.magix.net/?page=ETEOFYV48CXS

Hij komt nu in de site "Magix aanvullende programma's"

Hier vind ik het handboek van PC Chech & Tuning niet terug.

Reacties

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 11:52 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dik.

Dit is vreemd

1. PC Check & Tuning 2022 vind ik niet terug in "Mijn Producten"

hier voorbeeld van oudere versie

Maar U kunt het altijd nog via registreren en terug vinden.

Dan kunt U via Hulp dit terug vinden via deze link kunt U ook veel vinden

https://www.magix.com/nl/aanvullende-programmas/pc-check-tuning/

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19( Omikron, Flurona ) vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 12:52 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

....PC Check & Tuning 2022 vind ik niet terug in "Mijn Producten"......

Voor zover ik het weet, wordt PC Check & Tuning 2022 niet meer in Mijn account / Mijn producten opgenomen, omdat dit programma een Eenjarige licentie heeft. U moet deze elk jaar opnieuw aanschaffen. Voor de zekerheid zou u dit kunnen navragen bij Magix door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net Vermeldt in uw mailtje het serienummer en het bestelnummer:  xxxxxxxMXC

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Aanvulling op: 05-01-2022 om 13:20 uur

Zie ook: https://www.magix.info/nl/forum/pc-check-tuning-gekocht-en-gedownload-staat-niet-in-mijn-producten--1291158/

Dik-Leeuwenkamp schreef op 05.01.2022 om 13:52 uur

Het volgende antwoord gevonden:

VEGAS-helpcentrum

In het Helpcentrum beantwoorden we veel gestelde vragen over onze producten. U vindt er artikelen over installaties, activeringen, bestellingen, facturering, commercieel gebruik en foutmeldingen, evenals vele andere onderwerpen.

PC Check & Tuning: Registratie niet mogelijk

30-4-2019

PRODUCT

ONDERWERP

.Registratie en Activatie

Vanaf versie 2018 hoeft PC Check & Tuning niet meer te worden aangemeld via het MAGIX Service Center.

U ontvangt nog steeds alle beschikbare updates gedurende de gebruiksperiode van 12 maanden. Als er nieuwe updates beschikbaar zijn, wordt u bij het openen van het programma gevraagd of u deze wilt installeren. 

Zoals altijd krijgt u de mogelijkheid om te upgraden tegen een gereduceerde prijs voordat de gebruiksperiode is verstreken.

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 14:11 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dick,

Uw vraag over PDF handboek Pc Check & Tuning

Bij deze de link voor U voor het Handboek versie 2021 en 2022

https://dl03.magix.net/handboek_pcchecktuning_nl_z8ikl.pdf

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 14:20 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Wat u op het Vegasforum hebt gelezen, heb ik ook ooit ergens gelezen, alleen ik kon het niet nergens meer terugvinden, want het Magix-forum staat geheel los van het Vegas-forum.

U hebt PC Check & Tuning 2022 aangekocht. U krijgt dan gedurende de 12 maanden na aankoop alle nog uit te komen updates gratis. Echter, na een jaar kunt u na het verstrijken van de gebruikersperiode PC Check & Tuning 20xx opnieuw aanschaffen. U zou dan de vorige versie moeten verwijderen en de nieuwe versie installeren en activeren met een nieuw serienummer die u toe gemaild hebt gekregen.

Met vriendelijke groet, Rob

Aanvulling: 05-01-2022 om 14:37uur

Zie deze link voor meer informatie: Magix Helpcentrum.

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 16:44 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dik,

sorry dat bij eerder geven antwoord er Dick stond

en 2019 en

was het niet mogelijk terug te vinden via mijn-service-center

versie 2021 wel met P3 serienummer

Pc Check & Tuning 2022 heeft een MWPSA serienummer.

is niet terug te vinden via https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Versie 2021 en 2022 kunnen zonder problemen naast elkaar en wordt na installeren niet overschreven

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 16:50 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

Mijn advies is en blijft om Pc Check & Tuning 2021 eerst geheel te verwijderen en daarna Pc Check & Tuning 2022 te installeren, doet u dat niet dan kunnen er grote problemen ontstaan. Maar de beslissing is geheel aan u.

Dik-Leeuwenkamp schreef op 05.01.2022 om 16:55 uur

Heb ik inmiddels gedaan. Ik heb nog een andere vraag: Bij versie 2021 mocht je 6 gebruikers hebben. Hoeveel mogen er nu?

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 17:09 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Beste Dik,

Nergens geschreven dat U alle 2 de programma's moet gebruiken, maar ik heb na Uw gegeven antwoord gelezen dat het pakket niet is overschreven en dat U versie 2021 heeft verwijderd

gezien het geen P3 serienummer is zal het maar voor 1 machine zijn, dit kunt U zelf het beste uitproberen

Misschien wel een mogelijkheid als het geregistreerd staat onder zelfde email adres en wachtwoord.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 05.01.2022 om 18:37 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

...Ik heb nog een andere vraag: Bij versie 2021 mocht je 6 gebruikers hebben...

Zoals wij al hebben geconstateerd wordt Pc Check & Tuning 2022 niet meer geregistreerd in Magix Service Center.

Persoonlijk zou ik het u niet kunnen zeggen hoeveel licenties Pc Check & Tuning 2022 hebt. Staat dit niet in de handleiding van Pc Check & Tuning 2022, die bij de aankoop is meegeleverd?

Anders zou u dit kunnen opvragen, door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net

Succes, Rob

Bol schreef op 06.01.2022 om 11:04 uur

@Dik-Leeuwenkamp

Hallo Dik,

....Bij versie 2021 mocht je 6 gebruikers hebben. Hoeveel mogen er nu?....

Hier het antwoord op uw vraag: "hoeveel gebruikers?"

De PC Check & Tuning 2022 versie kan op twee verschillende computers gebruikt worden. Er zijn geen zes licenties meer beschikbaar zoals in de vorige versie.