Reacties

Bol schreef op 30.11.2023 om 17:54 uur

@Jaap-Boer

Hallo Jaap,

....Bij het bewerken van de foto's staat de pijl niet boven de foto waar ik mee bezig ben, maar 6 ervoor....

Ik heb vermoeden, dat u werkt in de storyboardmodus en dat u dit bedoelt. De driehoek van de afspeelmarker geeft aan welke foto u aan het bewerken bent.

Op 12-04-2022 kreeg van Magix Support een antwoord wat de functie is van de horizontale rode lijn inhoud.

Vertaald

Beste Rob,

Dank je voor je bericht.

De rode lijn geeft de positie van je afspeel marker aan in relatie tot de lengte van je hele project. Dus als je een project hebt met een lengte van twee minuten, moet de onderste rode lijn precies in het midden van de tijdlijn staan. wanneer de tijd de één-minuut markering bereikt. Zodra het project klaar is, zal het het einde van de tijdlijn bereikt hebben. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Jaap-Boer schreef op 30.11.2023 om 19:44 uur

Hoi Rob, dank je wel voor de snelle reaktie, de rode driehoek heb ik niet op mij beeldscherm maar ik heb alles teruggezet op de standaardwaarden en nu is alles weer ok!

Groeten,Jaap

Bol schreef op 30.11.2023 om 19:49 uur

@Jaap-Boer,

Hallo Jaap,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is opgelost door Photostory op de standaardwaarden terug te zetten. Bedankt👍uw terugkoppeling. Succes met het maken van uw Slideshows,

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Jaap-Boer schreef op 30.11.2023 om 20:07 uur

Helaas, na een paar foto's weer hetzelfde probleem, als ik in de tijdlijn werk heb ik een rode streep naar beneden met een oranje driehoekje erop, in mijn vorige Magix stond die altijd op de te bewerken foto, nu dus 6 foto's ervoor, dat is het probleem. Als ik in de storyboard werk is het wel goed.

Bol schreef op 01.12.2023 om 10:22 uur

@Jaap-Boer

Hallo Jaap,

....in mijn vorige Magix stond die altijd op de te bewerken foto....

U kunt uw eerdere Foto op CD en DVD Deluxe 8 uit 2009/2010 niet vergelijken met Photostory 2024. Eerlijk gezegd, uw probleem kan ik niet reproduceren. Maak eens een schermafbeelding en upload deze naar het forum, zodat ik kan zien wat u bedoeld.

Het uploaden doet u zo. Klik op het blauwe rondje met pijl

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Jaap-Boer schreef op 01.12.2023 om 13:24 uur

Zoals u ziet staat de pijl op de vierde foto van links, en de derde foto van rechts wil ik bewerken, die staat ook in het veld links boven. Hopelijk is het zo duidelijker., Groeten, Jaap

Bol schreef op 01.12.2023 om 14:46 uur

@Jaap-Boer

Hallo Jaap,

Om te beginnen u werkt niet in de tijdlijnmodus maar in de storyboardmodus.

Ik zie nu wat u bedoeld. Helaas kan ik uw probleem niet reproduceren. De afspeelmarker zou in het previewvenster de foto moeten weergeven waarmee u werkt.

Wat u zou kunnen doen is het volgende. Verwijder eens het Photostory.ini bestand. Nu wordt ook Photostory op de standaardwaarde teruggezet en eventueel computerconfiguratiefoutjes. Bij het opstarten wordt dit INI bestand automatisch weer aangemaakt.

zie ook: Verborgen bestanden zichtbaar maken in Windows 10 | 11 (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Jaap-Boer schreef op 01.12.2023 om 19:47 uur

Hallo, het ini bestand komt niet tevoorschijn in Windows 11 dus heb ik het complete programma verwijderd en alles opnieuw gedownload, helaas is er niets veranderd, wat mij wel opvalt dat het aan het begin wel goed gaat met de tijdlijn maar hoe meer foto’s ik bewerk hij steeds verder achterblijft d.w.z. de tijdlijn loopt niet synchroon mee. Groeten Jaap

Bol schreef op 02.12.2023 om 11:25 uur

@Jaap-Boer

Hallo Jaap,

,,,,,,het ini bestand komt niet tevoorschijn in Windows 11 dus heb ik het complete programma verwijderd.... 

Dat bij u het INI bestand niet tevoorschijn komt in Windows 11, komt omdat bij u de extensies ook op nog verborgen zijn. Ga naar de Mapopties en haal het vinkje weg bij: Extensies voor bekende bestandstypen verbergen

Als uw probleem zich nog blijft voordoen, dan adviseer ik u om contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Bol schreef op 02.12.2023 om 13:20 uur

@Jaap-Boer

Hallo Jaap,

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, ik heb u probleem kunnen reproduceren. Zoals ik het nu kan beoordelen is dit een programma BUG. Ik ga dit in het weekend eens nader onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Jaap-Boer schreef op 21.12.2023 om 19:04 uur

Hoi Rob, na het installeren van de update werk het nu goed, nogmaals bedankt!

Groeten, Jaap

Bol schreef op 21.12.2023 om 19:14 uur

@Jaap-Boer

Hallo Jaap,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat na het installeren van laatste update versie 23.0.1.170 uw probleem is opgelost. Succes met het samenstellen van uw Slideshows.

Fijne feestdagen,

Rob
forum moderator