Reacties

mi-bo schreef op 21.01.2018 om 20:01 uur

Patrick,

gezien je alleen maar @ bol antwoorden geef, op 02-01-2018 om 14.34 uur, heb ik U ook een bericht gestuurd, heeft U dit ook al geprobeert

Na het lezen van Uw laatste oproep hier schrijft U over Mac notebook, als dit geen Windows ondersteuning heeft zal het vermoedelijk niet werken.

Groeten

Michael

wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 21.01.2018 om 20:57 uur

ook op de Magix support link die je mij doorstuurt doe ik een onverwachte vaststelling : wanneer ik inlog krijg ik de melding dat ik nog geen geregistreerde producten heb. terwijl ik op mijn persoonlijke pagina meerder Magix geregistreerde producten zie staan. alleen op de support pagina's niets ??

patrick 

Hallo Parick,

Volgens mij heb je photostory onder Windows 7 pro geinstalleerd. Dit programma kan je niet onder Mac installeren.

Ik zal proberen later op de avond je verder een antwoord te geven, ben nu met iemand anders bezig.

Groet,

Bol

Bol schreef op 21.01.2018 om 23:24 uur

Hallo Patrick,

Heeft u, bij het registeren en activeren het juiste e-mail adres gebruikt? U moet het email adres gebruiken, waarmee u Photostory 2018 aangekocht en betaald heeft.

Wat zou kunnen proberen is het volgende:

Deactiveer het programma door te gaan naar: hulp / programma deactiveren.

Start Photostory opnieuw en er wordt weer gevraagd om het programma te registeren en activeren.

Als dit ook niet het gewenste resultaat geeft, zult u contact op moeten nemen met Magix Support. U zou Magix ook kunnen proberen te bellen.

  • Telefonisch koopadvies
  • 035 - 80 80 227
  • Maandag tot vrijdag 9:00-16:30 uur

Succes,

Bol