Photostory is gecrashed

Ties-Theunissen schreef op 19.11.2023 om 18:38 uur

Hoi,

 

mn photostory is gecrashed na een dag werk en ik zie niks meer op de tijdlijn of in de story book. ook zijn er geen photo's meer geladen maar is mijn video wel nog even lang en is de inhoud van het project ook nog steeds 5GB.

wat is er gebeurd en hoe haal ik mijn video terug?

 

versie: 23.0.1.164 UDP3

Windows 10

Reacties

Bol schreef op 21.11.2023 om 11:43 uur

@Ties-Theunissen

Hallo Ties,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

...Mijn Photostory is gecrasht na een dag werk en zie niks meer op de tijdlijn....

Het overkomt iedereen wel meer dan eens dat Photostory crasht. Het lijkt erop dat al het uw werk voor niets zou zijn geweest. Allereerst moet u weten dat een MPH projectbestand alleen maar uit verwijzingen bestaat. Bij een crash van Photostory raakt u nooit uw bestanden kwijt en/of worden beschadigd. Photostory maakt standaard om de 10 min zelf een back-up aan.

Wat u zou kunnen doen is het volgende:

  • Start Photostory op
  • Ga naar: Bestand / Automatisch opgeslagen project openen
  • Kies uit de lijst een back-up bestand en laad deze op de tijdlijn.

Succes,

Rob
forum moderator

Hans-Wolters schreef op 22.11.2023 om 09:45 uur

Kun je Magix phostory de luxe 2024 op een ander schijf dan je C: installeren en wat doe je dan met de instelling van de paden waarin opgeslagen moet worden?

Bol schreef op 22.11.2023 om 11:46 uur

@Hans-Wolters

Hallo Hans,

....Kun je Magix phostory de luxe 2024 op een ander schijf dan je C: installeren....

Het is mogelijk om Photostory op een andere schijf te installeren. Zie: Photostory verpaatsen (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

PS. Zou u zo vriendelijk willen zijn om bij een volgende keer een eigenbijdragen aan te maken. Uw vraag is afwijkend aan de vraag @Ties-Theunissen. Alvast bedankt👍 voor uw medewerking. Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan. (magix.info)