photostory premium VR loopt vast

Reacties

Bol schreef op 17.01.2021 om 15:16 uur

@cor-cordes

Hallo Cor,

Als moderator / forumlid probeer ik forumleden zo goed als en ik kan te voorzien van een correct antwoord. U mag van mij aannemen, alles wat ik op het forum als antwoord geeft eerst door mijzelf is uitgetest. Zodat ik met een gerust hart de forumleden kan helpen. Natuurlijk beslist het forumlid zelf wat ze met de gegeven antwoorden doen. Een forumlid blijft altijd zelf verantwoordelijk voor wat hij of zij doet.

Groet, Rob

cor-cordes schreef op 17.01.2021 om 15:29 uur

hallo Rob

dat waardeer ik ook zekers , het verwijderen van de .ini heeft helaas niet geholpen

volledig verwijderen en opnieuw installeren, maar dan heb ik de updates dus niet meer?

Cor

Bol schreef op 17.01.2021 om 15:46 uur

@cor-cordes

Hallo Cor,

Her-installeren van Photostory VR is een van de mogelijkheden. Maar, omdat Photostory VR door Magix toch niet meer wordt ondersteund, zou ik persoonlijk Photostory VR upgrade naar Photostory de luxe 2021 voor ad: € 39,99. U kunt altijd binnen 14 dagen uw aankoop weer herroepen zonder rede van opgaaf.

Groet, Rob

mi-bo schreef op 17.01.2021 om 15:54 uur

@cor-cordes

Beste Cor,

U heeft dit aangegeven

Photostory Premium VR

Datum registratie:

28-04-2020

waarom nu de upgrade doen, er zit momenteel niets extra bij, en Uw update service verloopt pas 27.04.2021.

Waarom niet even een reactie afwachten van MAGIX Support.

Maar U bent zelf de persoon die een beslissing neemt.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 17.01.2021 om 16:07 uur

@cor-cordes

Hallo Cor,

De beslissing ligt natuurlijk geheel bij u. Maar de kans bestaat, dat u straks in april €69,99 betaald i.p.v. nu €39.99.

Groet, Rob

mi-bo schreef op 17.01.2021 om 16:14 uur

@cor-cordes

Beste Cor,

U kunt ook een mail sturen naar shop@magix.net dat U tot ontdekking bent gekomen dat MFS VR Prem niet meer voorkomt op magix.com en dat U tot 28.04.2021 de update service heeft verlengt en wat zij voor mogelijkheden voor U hebben.

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael/ Forum Moderator

cor-cordes schreef op 17.01.2021 om 16:40 uur

dat zal ik gelijk even doen

dank voor de tip

m.v g cor

cor-cordes schreef op 20.01.2021 om 23:18 uur

ik wacht op een oplossing met hulp van de technische ondersteuning . en hou u op de hoogte

Bol schreef op 21.01.2021 om 09:40 uur

@cor-cordes

Goede morgen Cor,

Als ik het goed heb, hebt u op zondag 17 januari 2021 een ticket aangemaakt voor Magix Support. Als het goed is, hebt u een mailtje terug gekregen met een ticketnummer.

Als moderator / forumlid heb ik ook regelmatig de ervaring, dat het wel 7 werkdagen of soms wel langer kan duren eer Magix Support hierop reageert. Wat nog wel eens wilt helpen, is om via het verkregen ticketmailtje te vragen, wanneer u antwoord krijgt op uw probleem.

Succes, Rob

Keep It Safe

cor-cordes schreef op 21.01.2021 om 10:15 uur

goeden morgen Rob, bedankt voor de tip.

cor