Reacties

mi-bo schreef op 25.11.2022 om 12:29 uur

@ajvdsalm

Had U dan projecten opstaan op de tijdlijn, dan zou dit mogelijk kunnen zijn.

Als een project klaar is waar slaat U dat dan op, in de MVDL map, of in een speciaal voor het project aangemaakte map.(dan kunt U het daar terug vinden)

Als de bestanden staan weg geschreven in MVDL zal U via de C schijf de bestanden onder MVDL2022 terug kunnen vinden.

Sc6

Gr

Michael/Moderator

 

Bol schreef op 25.11.2022 om 13:00 uur

@ajvdsalm

Hallo Anton,

.....Na het updaten van premium 2023 waren al mijn projecten gewist, zijn die nog terug te vinden?....

Het klopt dat tijdens het updaten het venster Laatst geopende projecten wordt geleegd. Maar uw MVP projectenbestanden bent u niet kwijt. U kunt deze terugvinden in, zie afbeelding, tenzij u ze ergens anders hebt opgeslagen.

Als u het niet meer weet, geef dan eens een zoekopdracht in de Windowsverkenner. Al uw schijven worden doorzocht naar uw MVP projectbestanden.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

mi-bo schreef op 25.11.2022 om 13:07 uur

@ajvdsalm

Een aanvulling, bovenstaand antwoord de eerste PNG zal moeten zijn MVDL2022 ipv MVDL2023

Gr

Michael/Moderator

Bol schreef op 25.11.2022 om 13:34 uur

@ajvdsalm

Hallo Anton,

De eerste afbeelding is geheel correct, daar u geüpdatet naar Video Deluxe premium 2023. Voor zover ik het weet is MVDL 2022 overschreven door MVDL 2023. Maar u zou kunnen kijken of bij u de juiste MVDL2022 Magix -projectenmap nog op uw PC staat.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

ajvdsalm schreef op 25.11.2022 om 16:06 uur

Dank voor de reactie.

Als ik "mijn media" - "projecten" aanklik, dan staan daar mijn projecten die ik aan het monteren ben, als MVP. en die zijn verdwenen.

Bol schreef op 25.11.2022 om 16:59 uur

@ajvdsalm

Beste Anton,

Bij het updaten naar MVDL2023 worden Mijn Media mappen ook geheel opnieuw leeg aangemaakt. Dus als u op Mijn Media / projecten klikt is deze leeg, maar uw MVPprojectbestanden zijn nog wel aanwezig op uw computer.


Ik hoop dat u mij nog kan volgen anders verneem ik het wel van u.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid/moderator)

Gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

ajvdsalm schreef op 25.11.2022 om 19:15 uur

Beste Rob,

Hartelijk dank voor je hulp, dankzij je aanwijzingen heb ik de projecten weer gevonden. Ben ik erg blij mee, scheelt weer veel werk!

Met vriendelijke groet,

Anton van der Salm

ajvdsalm schreef op 25.11.2022 om 19:19 uur

Dank voor de reactie.

Als ik "mijn media" - "projecten" aanklik, dan staan daar mijn projecten die ik aan het monteren ben, als MVP. en die zijn verdwenen.

Dankzij uw aanwijzingen heb ik de projecten weer gevonden. Hartelijk dank/

Bol schreef op 25.11.2022 om 20:33 uur

@ajvdsalm

Hallo Anton,

Het doet mij deugd om te lezen en dat u de MVP projectenbestanden hebt teruggevonden. Bedankt👍voor de terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

ajvdsalm schreef op 25.11.2022 om 22:15 uur

Dankje wel.

ajvdsalm schreef op 28.11.2022 om 12:23 uur

Hallo Rob,

Na de update naar Magix 2023 heb ik nog een probleem.

Na het inladen van een film, nieuw of reeds bewerkt loopt het programma geheel vast en kan ik geen enkele bewerking meer uitvoeren.

Zou je kunnen zeggen wat hier fout is en wat er eventueel aan gedaan kan worden?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groeten,

Anton

mi-bo schreef op 28.11.2022 om 12:50 uur

@ajvdsalm

Kijk eens of er via de fabrikant een update is voor Grafische ((video)kaart.

Sc6

Michael/Moderator

Bol schreef op 28.11.2022 om 13:04 uur

@ajvdsalm

Hallo Anton,

Hebt u Video Deluxe 2023 al eens teruggezet op zijn standaardwaarden? Zo niet, ga naar Bestand / Instellingen / Programma instellingen terugzetten op de standaardwaarden/. Als dit ook niet het gewenste resultaat geeft, ga dan een eens naar: Hulp / lokale store-inhoud wissen....

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)