Probleem met toegang tot online contentcatalogus

Philippe-Vanderghote schreef op 24.03.2022 om 10:42 uur

Hallo, ik gebruik al jaren Webdesigner, maar moest nu overstappen naar een nieuwe PC. Dus heb ik het programma gedeactiveerd op mijn vroegere PC en opnieuw geïnstalleerd op mijn nieuwe PC. Ik heb Web Designer Premium Online World Edition, nu versie 19, met onbeperkte update service. Ik moet nu iets nieuws ontwikkelen en wilde een sjabloon gebruiken maar kreeg telkens de melding "kopen" wanneer ik een sjabloon wilde downloaden. Ik heb de stappen gevolgd die aangeraden worden: cache leegmaken, actualiseren, programma sluiten en heropstarten. Zonder resultaat. Wat doe ik fout of wat is er verkeerd?

Ik gebruik Windows 10, 64 bit, Laptop PC met 8GB RAM en 2GB VRAM, Intel Core i5 processor 128 GB SSD + 1TB HDD

Reacties

mi-bo schreef op 24.03.2022 om 13:02 uur

@Philippe-Vanderghote

Beste Philippe

ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

log daar in, mijn producten, kijk wat erbij MAGIX Webdesigner staat.

is dit zo :

update service Afgelopen

dan kunt U MWD wel gebruiken, maar niet via lokale ontwerpgalerie . online openen en gebruiken, als er

optie kopen komt als U online activeer, dan zal update service verlopen zijn,

Is dit niet het geval, meen dan contact op via infoservice@magix.net met Uw MXC gegevens en serienummer

vriendelijke groet

Michael ( FM )

Philippe-Vanderghote schreef op 24.03.2022 om 13:43 uur

Hallo Michael,

Ik heb een versie met onbeperkte update service, gekocht in 2016, dat is wat mijn service center zegt. Ik vind het dan ook vreemd dat het programma denkt dat ik geen update service heb.

Ik heb ondertussen ook al een ticket aangemaakt bij support en zal nu ook een bericht sturen naar het opgegeven mailadres.

Volgens mij hebben we hier ergens met een "historische" bug te maken.

mi-bo schreef op 24.03.2022 om 14:07 uur

@Philippe-Vanderghote

Beste Philipppe,

Dank voor Uw Feedback.

Als U schrijft over Web Designer 11/12 is dat correct.

In 2017 is alles wat wordt gekocht inclusief update service (365 dagen)voor MWD betekend het als er geen betaling wordt gedaan binnen 365 dagen, het gedeelte lokale ontwerp galery online niet meer werkt .

Dit zal ook de reactie zijn van MAGIX Support

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

 

 

Philippe-Vanderghote schreef op 24.03.2022 om 14:25 uur

Mijn registratie was in 2016. Wat zijn de gevolgen dan?

 

mi-bo schreef op 24.03.2022 om 14:47 uur

@Philippe-Vanderghote

Beste Philippe.

hier een voorbeeld MWD 11 geldig onbeperkt dit is correct, alle opties werken

Maar U heeft vermoedelijk via magix.com

het programma gedownload, free versie, als U het dan wilt gaan bewerken zal er een betaling naar voren komen.

ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

installeer MWD 11

via installatie programma en U kunt zonder problemen verder gaan met Uw hobby

Sc6

Vriendelijke groet

Michael( FM )

Philippe-Vanderghote schreef op 24.03.2022 om 14:54 uur

ik ga het proberen, bedankt!

 

Bol schreef op 24.03.2022 om 17:55 uur

@Philippe-Vanderghote

Hallo Philippe,

.....Ik heb Web Designer Premium Online World Edition, nu versie 19, met onbeperkte update service.....

Zolang de updateservice datum nog niet is verlopen, dan krijgt u alle uitgebrachte updates, patches en eventuele upgrades 365 dagen lang gratis. Inclusief een jaar lang toegang tot de online Content Catalogus.

Wanneer bij u de updateservice datum is verlopen, dan kunt u WDP versie 19 gewoon blijven gebruiken, alleen u hebt dan geen toegang meer tot de Online Content Catalogus.

Zie: Update geschiedenis en De updateservice van Magix

 

Met vriendelijke groeten,

Rob

Bol schreef op 24.03.2022 om 23:42 uur

@Philippe-Vanderghote

Hallo Philippe,

U schrijft: "Ik heb Web Designer Premium Online World Edition, nu versie 19, met onbeperkte update service." Als u deze pas hebt aangeschaft, dat kan het zijn, dat u bij het aanschaffen van WDP versie 19 een geheel nieuw P3-serienummer hebt gekregen. Als dat zo is, dan moet u WDP 19 hiermee activeren. In uw aankoopmail staat volgens mij het P3 serienummer vermeldt. U kunt ook dit P3-serienummer terugvinden bij: Mijn Account / Mijn producten. Zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Met vriendelijke groet,

Rob

mi-bo schreef op 25.03.2022 om 09:57 uur

@Philippe-Vanderghote

Beste Philippe.

Is het nog gelukt om op de Nieuwe Pc, MAGIX Webdesigner versie 11/12 te installeren.

Vriendelijke groet,

Michael

Philippe-Vanderghote schreef op 25.03.2022 om 10:24 uur

Ik heb versie 11-12 niet, wel versie 9 en heb die geïnstalleerd, en die werkt. Ik heb indertijd telkens geüpgraded tot ik op WDP19 aangekomen ben en het probleem ontmoet heb. Voorlopig kan ik dus aan het werk, hoewel het weer wat aanpassen is. 😬,

mi-bo schreef op 25.03.2022 om 11:48 uur

@Philippe-Vanderghote

Beste Philippe.

MWD 9 had ik niet meer op mijn Pc staan onder Windows 10, wel onder Windows 7

"Ik heb indertijd telkens geüpgraded tot ik op WDP19 aangekomen ben en het probleem ontmoet heb"

Als ik goed lees heeft U zonder update service t/m versie MWD 18 volledig kunnen gebruiken, ook online Content Catalogus

Succes met het samen stellen van de Website onder MWD 9

Vriendelijke groet

Michael (FM)