Panorama maken: ik volg de instructie ( dus panorama maken ) met 3 foto’s, na de uitvoering van panorama maken, verschijnt alleen maar de eerste foto in plaats van alle 3. Nog erger, ik krijg geen panorama maar een kopie van de zelfde foto in de “foto’s import” afgedrukt
Het klopt, dat uw drie foto's tot één foto wordt samengevoegd en zodanig als één foto op de tijdlijn wordt gezet. Uw drie foto's blijven intact en onveranderd op uw PC staan. Er word nl. een naam_pan.jpg foto aangemaakt. zie afbeelding
het klop en dat doe ik ook, maar sorry het blijft na de uitvoering van panorama maken alleen één foto te zien en niet drie naast elkaar, misschien komen wel uit Rob.
Ik denk al te zien waar uw denkfout zit. Als u 6 willekeurige foto's voor een panoramafoto kiest, dan zal alleen de eerste foto zichtbaar zijn, omdat tijdens het creëren van een panoramafoto geen referentie punten worden gevonden. Lees dit artikel nog eens door hoe een panoramafoto wordt gemaakt: https://www.thijsschouten.com/diverse-artikelen/panorama-fotografie/