problemen in titelbewerking in video de luxe

rietbaars schreef op 09.03.2020 om 14:49 uur

Ik gebruik magix video de luxe premium 2017voor mijn video bewerking. Ik werk op een laptop met windows 10. De laatste tijd veel problemen met de bewerking van mijn films. Een ervan is deze: Als ik een titel toevoeg aan een stukje film en deze selecteer om deze een stukje te verplaatsen op de tijdlijn in dit geval op spoor 3 trekt hij ook de eerste 2 lijnen mee dus heel mijn film verschijft . Dus alles wordt geselecteer en niet alleen de titel in spoor 3. Ik heb vandaag het hele programma opnieuw geinstalleerd maar dat heeft geen oplossing gebracht

Reacties

mi-bo schreef op 09.03.2020 om 15:05 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

Kijk eens of dit geactiveerd is alleen de Pijl, dan is het probleem verholpen,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

rietbaars schreef op 09.03.2020 om 15:15 uur

Hallo Michael jij heb mij vorige week geloof ik ook geholpen maar nu doet zich weer een nieuw probleem op. Snap er niks van werk al sinds 2010 met verschillende versies van Magix zonder problemen maar nu gaat het steeds mis. Maar helaas ik zie heel die pijl niet

mi-bo schreef op 09.03.2020 om 15:24 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

Toets eens F9 in dan wordt alles weer goed gezet, net boven de tijdlijn modus zijn staan allemaal icoontjes een ervan is de pijl alleen

muis optie voor afzonderlijke objecten ( 6 ) toets 6.

Sc6

Michael

rietbaars schreef op 09.03.2020 om 15:47 uur

Yep Michael je hebt weer de oplossing gegeven.

Bedankt daarvoor.

Maar kan het zijn dat er toch een conflict zit tussen windows 10 en dit programma. want wat ik verleden week had dat hij zij dat het programma niet goed kan worden weergegeven is van de laatste tijd daarvoor nooit gezien. Ook nu ik van morgen heel het programma uit configuratie scherm helemaal had verwijderd en opnieuw op mijn laptop had gezet gaf hij toch steeds nog dezelfe fout aan

mi-bo schreef op 09.03.2020 om 15:52 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars

MAGIX vdl 2017 werkt perfect onder Windows 10.

Misschien zit het probleem in de Laptop, geheugen, harde schijven, video ( grafische) kaart.

Maar voorlopig is Uw probleem weer opgelost, fijn dit te lezen.

Met vriendelijke groet.

Michael

rietbaars schreef op 09.03.2020 om 15:55 uur

Ja fijn misschien tot later