problemen website publiceren na aanpassing en pagina niet vindbaar

kevin-dff schreef op 28.08.2022 om 13:04 uur

Nadat ik mijn website www.dierenpension-adelheid.nl had aangepast en gepubliceerd werkt de website niet goed. Volgens mij gaat er iets fout bij de submap of bij de ftp gegevens. als ik hem publiceer met submap bijvoorbeeld index Werkt deze wel. Maar www.dierenpension-adelheid.nl dus zonder: /index erachter werkt de website niet goed.

En de tweede pagina: honden en katten is helemaal niet vindbaar in beide gevallen.

Wie kan helpen? alvast bedankt..

Reacties

mi-bo schreef op 28.08.2022 om 13:12 uur

@kevin-dff

Heeft U de eerste pagina index genoemd, alles via bestand, opslaan in(in speciaal daarvoor aangemaakte map gezet)daarna via bestand exporteren in de aangemaakte map, dan publiceren dan moet het goed gaan.

Sc6

Michael

 

 

mi-bo schreef op 28.08.2022 om 13:44 uur

@kevin-dff

Een aanvulling, niet wetend met welke versie van MWD U werkt

hier een paar voorbeelden ,

klik met rechtermuis op Navigatiebalk

Dan bewerk navigatiebalk

dan gaat dit scherm open kijk eens of alle pagina's gelinkt zijn wat in de navigatiebalk staat

Het is toch niet zo dat Uw update service is verlopen

Sc6
Michael

mi-bo schreef op 28.08.2022 om 14:54 uur

@kevin-dff

Een toevoeging,

pagina 2(naam)(honden&katten) zal #url staan, hier zal pagina 2(naam)(honden&katten) hoofd moeten worden gelinkt

Vandaar dat er MAGIX Online Wereld staat.

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

kevin-dff schreef op 29.08.2022 om 06:17 uur

bedankt voor de hulp. Helaas nog steeds niet gelukt. De eerste pagina heet index. Ik heb MWD Premium. Update service niet verlopen..

kevin-dff schreef op 29.08.2022 om 06:24 uur

Misschien gaat er hier iets fout?

mi-bo schreef op 29.08.2022 om 08:05 uur

@kevin-dff

Dank voor Uw Feedback.

Een honden &katten staat nog op 08.01.22 vermoedelijk zal dat de oorzaak zijn.

Maar waarom niet de gehele website, via bestand,opslaan in, via bestand exporteren, via bestand publiceren dan kan het nooit verkeerd gaan ipv via MAGIX WebFTP uploaden.

Sc6

Michael

kevin-dff schreef op 29.08.2022 om 09:02 uur

Publiceren deed ik altijd via bestand.. Ik heb geen idee wat er fout gaat. Als ik tijdens het publiceren een submap invul bijvoorbeeld home. Dan werkt de website wel onder www.dierenpension-adelheid.nl/home. Maar www.dierenpension-adelheid.nl werkt niet goed. Alleen gaat er nog steeds iets fout met pagina 2. In de ftp mappen veranderd ook de naam van de pagina.

Is het iets om alle mappen in ftp te verwijderen en opnieuw publiceren?

mi-bo schreef op 29.08.2022 om 09:12 uur

@kevin-dff

Dank voor Uw Feedback.

Als de navigatiebalk op de Pc wordt geopend en U kijkt naar pagina 2 wat staat bij #url daar zal geen verwijzing staan naar de 2de pagina.

Zoals wel bv op pagina 3

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 29.08.2022 om 09:22 uur

@kevin-dff

U heeft 2 mappen.

Honden & katten

Honden&am;katten (wat is dit, en ; er tussen )

Daar zal het fout gaan.

Via ftp kunnen alle mappen verwijderd woorden, maar al U via publiceren alles upload zal alles overschreven worden, maar moet map 2 wel een link hebben en geen # Url

Sc6

Michael

kevin-dff schreef op 31.08.2022 om 16:19 uur

Ik heb inmiddels de 2e pagina gekopieerd en deze werkt wel gelukkig. Alleen ik heb nog steeds geen oplossing voor het andere probleem. Als ik de website publiceer met een supmap werkt deze wel goed. Maar gewoon www.dierenpension-adelheid.nl zonder supmap werkt niet goed. Het lijkt wel of er 2 website's zijn ofzo.

mi-bo schreef op 31.08.2022 om 16:51 uur

@kevin-dff

Misschien helpt deze filmpje.

http://www.magix-photos.com/mpo19/30/53F/53FEE4605C2D11EC9925F7B3D57F76B4.mp4

Hoe mappen te maken, daar de 2de pagina nog steeds verwijst naar , hier komt een website.

Publiceer U via MAGIX hosting of XARA Hosting.

Hier een kleine compilatie hoe submappen gemaakt worden

http://mi-bo.magix.net/album/#galery-3316183-7511852

En

https://www.magix.info/nl/tutorials/uitleg-hoe-een-submap-kan-worden-gemaakt--1205773/

Gr

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m meer info