N meerdere keren downloden, verwijderen en opnioeuw dowloaden start het programma niet met klikken op "meteen beginnen" noch met de bureablad shortcut.
Er zijn 3 verschillende versies van MAGIX vdl. Als U de Prem versie had gedownload probeer nu eens de Plus versie ( in de test versie van Prem /Plus zit geen verschil).
Heeft U een antivirus van Windows op Uw Pc staan schakel deze even uit..(oplossing van MAGIX gebruiker MarianA)
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.
De testversies (proefversies) kunt u net zoveel keer downloaden als u wilt. Als ik uw topic goed gelezen heb, kunt u Video Deluxe (proefversie) na het installeren niet opstarten. Probeer het eens als administrator op te starten. Dit doet u zo, klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies dan Als administrator opstarten.
dank voor al wat jullie voorstellen. Dit is inderdaad nuttig in zulke omstandigheden. Ik had elk ervan al meerdere keren, soms in combinatie met elkaar, uitgevoerd ... helaas zonder enig succes. Het enige dat overblijft is weten of het werkt met mijn Windows 7 64 bit. Daar vind ik nergens info over. Het zou me wel verwonderen dat het niet compatibel is met WIN 7 , CPU i5 3210 2.5GHz 8GB RAM
Het zou inderdaad wel eens kunnen zijn, dat uw PC / Laptop van ca. 7 jaar oud niet meer compatibel is met VDL 2020. Het kan zijn dat uw videokaart te oud is. Hebt u al gekeken of de laatste drivers hiervoor zijn geïnstalleerd? zie voor de specificatie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/technische-gegevens/#c1123932
Misschien ligt het aan de resolutie van uw Laptopscherm. De grafische kaart van uw laptop moet een minimale resolutie van 1280 x 1024, 512 MB VRAM en DirectX 11-ondersteuning hebben.
Ik heb mijn Nvidia videokaart / Monitor ook maar eens op de resolutie 1366 x 768px gezet. Het is bij mij mogelijk om VDL 2020 op te starten en er mee te werken. Hebt u niet de mogelijkheid om een externe beeldscherm aan te sluiten aan uw notebook / laptop?