Reacties

mi-bo schreef op 16.07.2020 om 08:33 uur

@ODI

Beste ODI.

Welkom Op MAGIX Multimedia Forum.

Een proef versie is maar 1x te downloaden.

Vermoedelijk is dit Uw probleem.

Er zijn 3 verschillende versies van MAGIX vdl. Als U de Prem versie had gedownload probeer nu eens de Plus versie ( in de test versie van Prem /Plus zit geen verschil).

Heeft U een antivirus van Windows op Uw Pc staan schakel deze even uit..(oplossing van MAGIX gebruiker MarianA)

Of de Firewall.

Sc6.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.07.2020 om 11:10 uur

Hallo Odi,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

De testversies (proefversies) kunt u net zoveel keer downloaden als u wilt. Als ik uw topic goed gelezen heb, kunt u Video Deluxe (proefversie) na het installeren niet opstarten. Probeer het eens als administrator op te starten. Dit doet u zo, klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies dan Als administrator opstarten.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.07.2020, 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

ODI schreef op 19.07.2020 om 14:40 uur

Hallo BOL en ROB,

dank voor al wat jullie voorstellen. Dit is inderdaad nuttig in zulke omstandigheden. Ik had elk ervan al meerdere keren, soms in combinatie met elkaar, uitgevoerd ... helaas zonder enig succes. Het enige dat overblijft is weten of het werkt met mijn Windows 7 64 bit. Daar vind ik nergens info over. Het zou me wel verwonderen dat het niet compatibel is met WIN 7 , CPU i5 3210 2.5GHz 8GB RAM

Bol schreef op 19.07.2020 om 15:04 uur

Hallo ODI,

Het zou inderdaad wel eens kunnen zijn, dat uw PC / Laptop van ca. 7 jaar oud niet meer compatibel is met VDL 2020. Het kan zijn dat uw videokaart te oud is. Hebt u al gekeken of de laatste drivers hiervoor zijn geïnstalleerd? zie voor de specificatie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/technische-gegevens/#c1123932

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 19.07.2020 om 15:18 uur

Hallo ODI,

Als ik het goed heb, is uw CPU uitgerust met een Intel® HD Graphics 4000. Zie voor de laatste Intel® HD Graphics 4000 drivers op: https://downloadcenter.intel.com/product/81499/Intel-HD-Graphics-4000

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.07.2020, 17:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

ODI schreef op 21.07.2020 om 17:28 uur

Spijtig ... na update graphics card nog steeds niet aan de praat te krijgen

Bol schreef op 22.07.2020 om 00:13 uur

Hallo ODI,

Misschien ligt het aan de resolutie van uw Laptopscherm. De grafische kaart van uw laptop moet een minimale resolutie van 1280 x 1024, 512 MB VRAM en DirectX 11-ondersteuning hebben.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.07.2020, 00:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

ODI schreef op 30.07.2020 om 11:33 uur

Bedankt iedereen voor jullie reacties. Vermits mijn maximum resolutie 1366 x 768 is is mijn pc niet compatibel.

mi-bo schreef op 30.07.2020 om 12:10 uur

@ODI

Beste ODI

Dit is geen positief bericht van Uw kant .

Dank voor uw ervaring op het Forum te zetten,hier kunnen lezers die het zelfde probleem hebben als U iets mee.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 30.07.2020 om 12:53 uur

Hallo Odi,

Ik heb mijn Nvidia videokaart / Monitor ook maar eens op de resolutie 1366 x 768px gezet. Het is bij mij mogelijk om VDL 2020 op te starten en er mee te werken. Hebt u niet de mogelijkheid om een externe beeldscherm aan te sluiten aan uw notebook / laptop?

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-