Project op usb i.p.v. cd met behoud van hoofdstukken kan dat?

njord.st schreef op 18.05.2025 om 14:10 uur

Ik heb een Magix photostory Deluxe gemaakt. Ik kan dit project op een cd branden en dan zie ik een scherm met een menu van de verschillende hoofdstukken. Nu wil ik dit project op een usb stick zetten met de bedoeling het naar vrienden testuren, dus dacht ik dat ik er een ander bestand type van moet maken en dus exporteerde ik ze naar een mp4 bestand, maar dan heb ik slechts één hoofdstuk en geen keuze menu. Weet jij de juiste oplossing?

Reacties

Bol schreef op 18.05.2025 om 15:12 uur

@njord.st

Hallo Hugo,

Het antwoord is "Nee". Dit is niet mogelijk. Maar als ISO bestand wel. Deze kan je dan via VLC afspelen. Zie: DVD als ISO bestand

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.05.2025 om 19:05 uur

@njord.st

Hallo Hugo,

Ik heb uw antwoord gelezen bij mijn tutorial, dat u ermee aan de slag gaat. Laat via het forum uw bevindingen weten.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-