Ik wil mijn product registreren, maar deze staat al icm het serienummer geregistreerd met email van vorige eigenaar. Eigenaar wil dit wel wijzigen maar weet niet hoe.
Hier moet de eigenaar van het product zich aanmelden, en een ticket aanmaken met het verzoek beëindigen van
product en het zal op Uw naam ( email adres )moeten worden gezet,( dit kan alleen MAGIX Support )
Dit is alleen mogelijk met een product waarvan de update garantie nog niet is verlopen.
Ook kan de eigenaar van het MAGIX product als de update garantie ( 365 dagen ) nog niet is verlopen, het product op Uw Pc zetten, hij zal dan wel met zijn email adres moeten inloggen die bekend is bij MAGIX ( max 2 Pc's kunnen worden geregistreerd) ,misschien is dit voorlopig een oplossing.
Hartelijk dank voor de snelle respons op mijn vraag. In alle gevallen begrijp ik dat de update-termijn van 365 dagen, niet mag zijn verstreken. Het gaat hier om Magix Video deluxe 16 premium, dus die termijn zal wel al verstreken zijn. Naast het officieel registreren zou ik namelijk ook graag MP4-video's willen inladen, wat schijnbaar alleen kan bij een upgrade. en dat is dan alleen weer mogelijk, wat ik begrijp, zodra de software is geregistreerd. Wat zijn dan nu nog de opties? Ik hoor het graag van u.
Gaat het over MAGIX VDL 16 Prem of MAGIX VDL 2016 Prem.
MAGIX support zal hier niet veel meer kunnen doen.
Optie:
De eigenaar vragen om het MAGIX product op Uw Pc te laten zetten via de Dvd te installeren en registreren met zijn email adres en kunt U het zonder meer blijven gebruiken gezien er toch geen updates meer zijn van het Product.
Als het product is geregistreerd kunt U zonder problemen mp4 bestanden inladen,bewerken en exporteren.
Het beste is dat de eigenaar dan wel onder zijn naam op zijn Pc het product déinstalleer.
neen dat gaat niet want de P2 nummer staat geregistreerd op naam van ......
Laat de eigenaar de totale dvd op Uw Pc zetten, hij logt dan in met zijn Email adres en registreren, U kunt toch verder niet met zijn email adres doen( gezien U zijn wachtwoord niet weet ).
Sc6
Met vriendelijke groet,
Michael ( Moderator )
PS: wilt U zo vriendelijk zijn de cover te verwijderen ivm misbruik.
Even los van de vraag of Magix Video Deluxe 16 Premium uit 2009 op uw eigen naam gezet kan worden, moet u zich ook de vraag stellen of VDL 16 nog wel goed en storingsvrij onder Windows 10 zal gaan werken. Persoonlijk denk ik van niet.
Zelf heb ik ook eens een paar testjes gedaan, echter bij mij loopt VDL 16 bij wat zwaarder werk niet echt soepel. Dit komt omdat het een 32bits programma is. Maar de beslissing is aan u.
Heren, hartelijk dank voor de inspanningen vwb MVDL16. Ik ga deze versie eens goed testen, maar sluit niet uit dat ik de nieuwste versie ga aanschaffen. Succes met het goede werk!