Registratie loopt niet zoals voorzien...

Reacties

Bol schreef op 11.07.2025 om 15:45 uur

@MV650

Hallo Marc,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Ik heb u met alle plezier geholpen. Als u geen andere vragen meer hebt, dan kunt u deze case als oplossing markeren.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PS. Als moderator heb ik uw account MV4359 geblokkeerd, zodat u vanaf nu alleen nog maar met uw account Marc-Vervloet kan inloggen.

Laatst gewijzigd door Bol op 11.07.2025, 17:05, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

MV650 schreef op 11.07.2025 om 17:31 uur

Beste,

Ik zal deze case als opgelost markeren maar kwam ondertussen al een ander (gekend) probleem tegen, nl. wel beeld maar geen geluid.
Ik zoek ik zelf nog wel even op voordat ik een nieuwe case aanmaak.
Met vriendelijke groeten
Marc

MV650 schreef op 11.07.2025 om 17:38 uur

Beste,

Kan/wil jij deze case als opgelost markeren.
Ik denk dat ik dit door de 'switch' niet meer kan.

thx.

Bol schreef op 11.07.2025 om 17:56 uur

@MV650

Hallo Marc,

Is gedaan!!. Maak voor uw probleem wel beeld, geen geluid een nieuwe eigen bijdrage aan als u er zelf niet uitkomt. Ik help u met plezier.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.07.2025, 23:02, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-