Reisroute.

jcdegraaf schreef op 21.02.2017 om 18:03 uur

Ik heb Fotostory 2015 de Luxe en heb voor het eerst reisroute gebruikt. Twee keer ging het prima, maar bij de derde keer crashte het programma. En nu kan ik reisroute niet meer gebruiken. Wat kan ik doen? Kan iemand me helpen?

Ik heb nog een oude pc en werk met windows 7

Bij voorbaat dank Ingrid

Reacties

simpel schreef op 21.02.2017 om 18:13 uur

hallo ingrid ga gewoon naar magxi support leg je probleem uit en dan krijg je n patch die je douwnloud en op je program

kunt installeren ps bewaar hem op n stick kan je hem later nog gebruiken mvg jules

jcdegraaf schreef op 21.02.2017 om 19:48 uur

Dankjewel Simpel. Fijn om zo snel al een antwoord te krijgen :)

 

simpel schreef op 21.02.2017 om 19:54 uur

HALLO INGRID NOG N TIPJE U GEBREUKDT BEST GEEN WIFFI VOOR REISROUTE MVG JULES

jcdegraaf schreef op 21.02.2017 om 20:02 uur

Dank je Simpel .

 

Voormalige gebruiker schreef op 21.02.2017 om 21:20 uur

Hallo Ingrid,

De animatie reisroute moet het gewoon doen in fotostory 2015. zie afbeelding

Het kan zijn dat de server bij Magix eruit lag. Probeer het dan op een later tijdstip nog eens een keer.

Wanneer je internetsnelheid goed is, moet WiFi geen probleem zijn.

Succes,

Rob

 

jcdegraaf schreef op 21.02.2017 om 22:56 uur

Goeienavond RobVroe,

Ik weet waar en hoe ik het moet gebruiken Rob, helaas reageert het programma niet meer. Zie mijn eerste bericht. Toch bedankt voor je bijdrage

ingrid

 

mi-bo schreef op 22.02.2017 om 11:46 uur

Ingrid,

misschien dat het probleem gisteren was gezien de server er even uit heeft gelegen.

het werkt wel zie hieronder, en anders het programma opnieuw installeren.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 22.02.2017 om 13:12 uur

Hallo Ingrid,

Ik trek je deskundigheid niet twijfel. Zoals ik al eerder opmerkte, kan het zijn dat er een Server bij Magix eruit lag. Maar aangezien, dat je het nu heeft op het programma (Fotostory 2015) in zijn geheel niet meer reageert, kan je, voor dat je het programma de-installeert en opnieuw installeert een herstel doen. 

Dit doe je zo:

  1. Ga naar: C:\gebruikers \ gebruikersnaam \ Documenten \ MAGIX downloads \ Installationsmanager
  2. Start Fotostory_2015_Deluxe_nl-NL_141001_18-55_14_0_2_51.exe
  3. Klik op Herstellen
  4. Vergeet niet de actualiseren.

Succes,

Rob

jcdegraaf schreef op 23.02.2017 om 12:51 uur

Lieve beantwoorders,

Helaas is geen van jullie oplossingen de juiste. Ik heb het programma opnieuw geinstalleerd en ook dat hielp niet. De reisroute functie werkt niet meer. Ik heb gisteren de hulp ingeroepen van Magix en hoop dat zij met een oplossing komen. Hartelijk dank voor al jullie reakties

Groet

Ingrid

Voormalige gebruiker schreef op 23.02.2017 om 18:30 uur

Hallo Ingrid,

Ik heb eerst een vraagje, heb je voor je Fotostory 2015 de-installeerde en toe je deze weer opnieuw installeerde eerst herstellen gedaan?

Ik ga toch nog een keer proberen of ik je kan helpen.

  1. Verwijder het eerst het Fotos_dlx.ini bestand. Uit ervaring weet ik dat hier je persoonlijke en foutieve vermelding niet verwijderd worden tijdens een herinstallatie.
  2. Ga naar: C:\gebruikers \ gebruikersnaam \ AppData (verborgen map) \ Roaming \ MAGIX \ Fotostory_2015_Deluxe en verwijder Fotos_dlx.ini (dit bestand wordt weer aangemaakt tijdens het opstarten van Fotostory 2015.
  3. zo kan je de verborgenmappen in W7 zie afbeelding
  4. Herstel of deinstalleer Fotostory en installeer het programma opnieuw.

Succes,

Rob

 

jcdegraaf schreef op 23.02.2017 om 21:48 uur

Dank je Rob

Ik ga het morgen proberen. Top dat je zo mee denkt.

Ingrid

jcdegraaf schreef op 22.03.2017 om 13:05 uur

Hallo Rob, mijn vorige reaktie was bijna een maand geleden. Waarin ik zei dat ik het morgen zou uit proberen. het kwam er niet. maar ik heb het naderhand wel gedaan. Helaas reisroute werkt nog steeds niet. Ik heb me erbij neergelegd. Wel heb ik verschillende andere problemen gehad. en heb ze nog steeds. Soms houdt het programma spontaan op en ben ik alles kwijt. Het meest vreemde was, dat ik een project opsloeg en dan het programma wilde afsluiten, wat niet werkte. het projekt had 7430 kb. Toen het programma zich dan eindelijk sloot bleek het projekt nog maar 1 kb te hebben. Gelukkig had ik een kopie. gemaakt. Dit kwam 2 keer voor. Nu weer een ander probleem. Alles start maar als ik aan het programma wil werken dan, kan ik niet halverwege iets afspelen, dan gaat het helemaal naar het begin en kan ik niets wijzigen. Ik baal zo ontzettend. Het projekt is nu op 8564 kb en bijna af maar nu kan ik het niet meer afmaken. Wie helpt?

 

Voormalige gebruiker schreef op 22.03.2017 om 13:36 uur

Hallo Ingrid,

Ik heb de reisroute opgestart en deze doet het gewoon!

Omdat je zoveel andere problemen met FF 2015 hebt, adviseer ik je het programma te deinstalleren, je pc op te schonen met bv CCleaner en daarna opnieuw te installeren.

Succes,

Rob

 

jcdegraaf schreef op 22.03.2017 om 21:32 uur

Zal het een dezer dagen doen Rob. Ik had het programma al gedeinstalleerd, een week geleden. Ook verborgen bestanden eruit gehaald, maar nog steeds geen reisroute en deze rare problemen. Zal volgende week eens zien wat het doet en jou advies volgen. dank jewel

Kees-Haremaker schreef op 11.08.2017 om 00:40 uur

Hallo ik heb even een korte reisroute gemaakt zodat je kan zien dat het met reisroute van Magix wel degelijk gemaakt kan worden.het filmpje is op mijn Youtube kanaal te vinden, klik dan op deze link



Succes en heb je vragen neem dan contact op.

Mvg Kees