Reacties

Bol schreef op 27.10.2025 om 19:24 uur

@gervos,

Hallo Ger,

Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/upgrade-van-mvl-2023--1311885/#ca1837607

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

gervos schreef op 28.10.2025 om 12:09 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor de snelle reactie en voor de tips.

De door u gegeven tips zijn mij bekend, maar ze werken niet.

Simplitec is helemaal niet te openen; een seconde probeert een blauw scherm zich te openen en dan is het over.

Bij het verwijderen (op welke manier dan ook) krijg ik de melding dat er een BLOKKADE is.

Hopelijk kunt u mij een handreiking doen om dit probleem op te lossen.

Bij voorbaat dank voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,

Gerrit

Bol schreef op 28.10.2025 om 13:42 uur

@gervos

Hallo Ger,

.....Bij het verwijderen (op welke manier dan ook) krijg ik de melding dat er een BLOKKADE is....

Kijk eerst even bij het Taakbeheer / Opstart-apps of Simplitec bij het starten van uw computer wordt geladen. Zo ja, schakel het dan eerst uit en start u computer opnieuw op.

Persoonlijk weet ik niet of Simplitec in de lijst voorkomt, maar probeer Simplitec eens te verwijderen met de Probleemoplosser van Microsoft.

Doe het volgende: 

• klik op Probleemoplosser downloaden. 
  • Als de volgende melding krijgt, klik dan op Behouden.
  • klik op: MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab

• Zoek naar Simplitec en als u deze vindt verwijder het.

Laat het mij weten of het gelukt is. Heel veel succes 👍👍👍,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

gervos schreef op 28.10.2025 om 18:16 uur

Om Simplitec te verwijderen, ben ik ongewoon bezig geweest! In de Program Files vond ik het bestand en dit heb ikverwijderd. In het Configuratiescherm/Programma's kon ik het definitief verwijderen.

Ik verlost van Simplitec en van mijn ongewone actie heb ik nog geennadelige gevolgen ondervonden.

Heel hartelijk dank voor de bereidwilligheid mij te helpen. Super! Bedankt!

Bol schreef op 28.10.2025 om 18:24 uur

@gervos

Hallo Ger,

Oké, ik hoop dat u ook alles hebt verwijderd. U zou met de probleem oplosser van Microsoft kunnen kijken of alles ook echt is verwijderd. Maar goed, zo te lezen is uw probleem opgelost.

Groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-