Reacties

Bol schreef op 13.03.2026 om 23:48 uur

Hallo @disguise,

Om u een goed antwoord te kunnen geven met welke Photostory versie werkt u en wat is uw computerconfiguratie? (processor, videokaart, etc...)

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

disguise schreef op 14.03.2026 om 14:52 uur

Apparaatnaam    DESKTOP-JACQverwijderd door moderator
Processor    Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz   2.81 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen    32,0 GB (31,8 GB beschikbaar)
Apparaat-id    verwijderd door moderator
Product-id    verwijderd door moderator
Type systeem    64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken    Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm

VGA-kaart Asus STRIX-O4G-Gaming DP/HDMI/2xDVI/GDDR5

Versie Photostory de Luxe 2026 Versie 25.0.1.318 (UDP3)

Bol schreef op 15.03.2026 om 22:37 uur

Hallo @disguise,

Als moderator heb ik de Apparaat / product-ID in verband van misbruik verwijderd.

Helaas heb ik op uw probleem geen eenduidig antwoord op. Zijn uw videokaart drivers up-to-date?

U zou een eens het volgende kunnen uitproberen:

• Druk op "Y"
  • Klik op het tabblad Apparaatopties
  • Zet de videomodus eens op CPU
  • Vergeet niet op OK te klikken voor bevestiging

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

disguise schreef op 16.03.2026 om 18:53 uur

Hallo Rob, dat maakt niets uit. Ik heb dit overigens alleen bij deze videoshow. Als ik een andere ga maken klopt heet gewoon. Dus ik denk dat ik in de betreffende videoshow per ongeluk iets heb uit- of aangevinkt. Maar ik kom er niet achter wat dat zou moeten zijn.