Reacties

mi-bo schreef op 08.10.2020 om 21:01 uur

@Vallarta

Beste Dick.

Spoor 2 is eigenlijk gereserveerd voor het geluid.

Want als U op spoor 1 beeld/geluid zet kan het geluid altijd op spoor 2 gezet worden (zit normaal aan elkaar gekoppeld)( mits geluid apart wordt opgenomen buiten de camera om)

Daarom is het (normaal gesproken ) niet mogelijk

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Vallarta schreef op 08.10.2020 om 21:15 uur

Sorry, ik heb het niet goed beschreven.

Het gaat om het volgende. Als ik een muziekclip importeer en ik verwijder het beeld, dan wil ik alleen de muziek verslepen naar spoor 3 en dat lukt niet.

mi-bo schreef op 08.10.2020 om 21:40 uur

@Vallarta

Beste Dick.

De muziekclip is dit beeld en geluid.

Dit zal vermoedelijk een geheel zijn klopt dit.

M.vr.gr

Michael

Vallarta schreef op 08.10.2020 om 21:46 uur

Ja dat klopt, maar bij VDL MX Plus kan ik wel beeld en geluid scheiden en beide sporen omlaag en omhoog slepen.

mi-bo schreef op 08.10.2020 om 21:51 uur

@Vallarta

Beste Dick.

Activeer beeld en geluid,op grijze balk staan 2 schakels naast elkaar klik de gebroken schakel aan en beeld en geluid is ontkoppeld.

En kan beeld evt verwijderd worden.

En geluid dan om hoog of omlaag geschoven worden

Sc6

Michael

Vallarta schreef op 08.10.2020 om 21:59 uur

Ik ga het proberen, hartelijk dank voor de snelle reactie, Dick

mi-bo schreef op 08.10.2020 om 22:03 uur

@Vallarta

Beste Dick.

Dank voor Uw feedback.

Als het in MAGIX vdl MX lukt ,zal het zeker in MAGIX vdl 2019 Prem lukken.

Sc6

Michael

Bol schreef op 08.10.2020 om 23:13 uur

Hallo Dick,

U heeft de vraag gesteld: "Waarom kan ik de sporen niet omhoog of omlaag verslepen, b.v. van 3 naar 2". Kan het zijn, dat u bepaalde sporen vergrendeld heeft? Kijk eens links van het spoor of u toevallig het slotje heeft geactiveerd. Als dat zo is deactiveer dit slotje en u kunt dit spoor dan weer verslepen naar het gewenste spoor.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2020, 23:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 11.10.2020 om 16:13 uur

Hallo daar waar Rob een pijl heeft gezet zie je even rechts daarvan een + en een x daar kan je b.v. een spoor er tussen plaatsen of een spoor verwijderen en geluid en beeld zitten aan elkaar als je dat wilt verschuiven moet je eerst de beide van elkaar loskoppelen mb.v. het gebroken schakeltje
mvg Kees